Telecom News - האפליקציה Google Maps תכלול מעתה פרסומות שתפגענה בתוצאות החיפוש

האפליקציה Google Maps תכלול מעתה פרסומות שתפגענה בתוצאות החיפוש

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> האפליקציה Google Maps תכלול מעתה פרסומות שתפגענה בתוצאות החיפוש
האפליקציה הנפוצה בעולם Google Maps תכלול מעתה פרסומות שעלולות לפגוע בתוצאות החיפוש

פרסומות בגוגל מאפסמאת: מערכת Telecom News, 09.08.13, 00:17

ראשונים לדווח: גוגל הודיעה, שמעתה תעלנה פרסומות לאפליקציית Goole Maps בעת החיפוש ע"י המשתמשים באפליקציה. במקרים רבים תופענה תוצאות של הגורמים המפרסמים, שלא היו מופיעות ללא הפרסום.

אתר GIZMODO דיווח אתמול, שגוגל הודיעה, על מה שהוא מכנה "שוד הטוהר" של אפליקציות האנדרואיד והאייפון של Google Maps, ע"י הרשאה למפרסמים להעלות פרסומות מול חיפושי הגולשים באפליקציה.

הדבר עלול להביא להטיה בתוצאות החיפוש. הבעיה שתיווצר היא, שהמשתמשים לא יקבלו יותר בהכרח את התוצאה הטובה ביותר במיקום שלהם, כאשר הם יחפשו למשל חנות כלשהיא.  אם תהיה חנות במיקום של המשתמש, שהוסיפה פרסומת, זו תהיה החנות, שתופיע למעשה על המסך.

ההודעה של גוגל לא צריכה להפתיע. גוגל השקיעה סכומי עתק באפליקציה בחינם הזו, וכפי שכבר פרסמנו, נמצאת אפליקציית Google maps במקום הראשון בעולם בשימוש באפליקציות, ונעשה בה שימוש ע"י 54% מתוך כמיליארד משתמשי סמארטפונים בעולם.

עתה יצטרכו המשתמשים באפליקציה "לשלם את המחיר" בדמות של פלישה וכרסום של פרסומות באפליקציה, שעלולות לשנות במקרים רבים את תוצאות החיפוש הטובות ביותר. תמיד עצוב לראות שאפליקציה טובה "מושחתת".
 
גוגל מפות


Bookmark and Share