Telecom News - ביטוח ישיר הוסמכה לתקן האבטחה המתקדם והמחמיר ביותר: PCI DSS

ביטוח ישיר הוסמכה לתקן האבטחה המתקדם והמחמיר ביותר: PCI DSS

דף הבית >> חידושים הכרזות >> ביטוח ישיר הוסמכה לתקן האבטחה המתקדם והמחמיר ביותר: PCI DSS
ביטוח ישיר הוסמכה לתקן האבטחה המתקדם והמחמיר ביותר: PCI DSS
מאת: מערכת Telecom News, 13.8.13, 21:45הונאות כרטיסי אשראי
 
התקן הוקם כדי להפחית את הסיכון להונאות כרטיס האשראי.
 
איי.די.איי חברה לביטוח בע"מ (ביטוח ישיר ותשעה מיליון) הוסמכה להחזיק בתקן האבטחה הגלובלי PCI DSS. בכך הופכת החברה להיות מהחלוצות בענף הביטוח שמחזיקות בתקן מחמיר זה.
 
תקן PCI DSS, הינו תקן אבטחת מידע גלובלי שקבעו חברות האשראי העולמיות ביחס לכל הגורמים העוסקים בהעברה, שמירה או עיבוד של מידע אשראי. התקן מחייב ליישם כללי אבטחת מידע נוקשים כדי להגן על פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות מגורמים עוינים.
 
עמית גבע, סמנכ"ל מערכות מידע באיי.די.איי: "כחברה המספקת מגוון שירותים דיגיטליים מקוונים ללקוחותיה, אנו מחויבים להגנה על לקוחותינו מפני סיכוני אבטחת מידע ולפיכך הטמענו פתרון מוביל בתחומו בשוק להגנת פרטי האשראי של לקוחותינו".
 
במסגרת פרויקט ההסמכה, ליוותה חברת GRSee Consulting את איי.די.איי חברה לביטוח בכל שלבי הפרויקט  ועד לקבלת ההסמכה. תהליך ההסמכה כלל בחינה והתאמה של תהליכי העבודה בביטוח ישיר, הטמעה של מערכת טוקניזציה מתקדמת של חברת Credit Guard ברשת הארגון, טיוב ושינוי סביבות העבודה הממוחשבות, תכנון וליווי של שינוי ארכיטקטורת ה–IT, בקרת הקשחות של התקני האבטחה הקיימים, כתיבת נהלי האבטחה הפיסיים, בחינת סביבת האבטחה הפיסית והלוגית, כתיבת נהלים והוראות עבודה וביצוע מבדק PCI רשמי בתאימות לגרסה 2.0.
Bookmark and Share