Telecom News - אתר phoneArena קובע: G2 הוא הסמארטפון המועדף על הגולשים

אתר phoneArena קובע: G2 הוא הסמארטפון המועדף על הגולשים

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> אתר phoneArena קובע: G2 הוא הסמארטפון המועדף על הגולשים
אתר phoneArena קובע: G2 הוא הסמארטפון המועדף על הגולשים
מאת: מערכת Telecom News, 14.8.13, 18:00LG
 
עם כ-40% מקולות הגולשים, ה-LG G2  ניצח את הגלקסי 4 ואת htc one, בקלי קלות.
 
אתר phoneArena השיק לפני כשבוע סקר שבו ביקש מגולשיו לבחור את הסמארטפון המועדף עליהם מבין LG G2, גלקסיS4  ו-htc one. ה-LG G2 הוביל בתחרות, החל מתחילת המשאל, כאשר תוצאות הסקר הסופיות קבעו כי ה-LG G2 נבחר כסמארטפון המועדף על הגולשים עם כ-40% מהקולות.phoneArena  הוא אתר טכנולוגי מוביל שהוקם ב-2001. גלקסי 4 קיבל 22% ו-HTC One קיבל 23%.

סמארטפון הדגל החדש של LG נחשף והושק לפני כשבוע באירוע גלובלי, תחת הסלוגן "learning from you" וכולל שורה של תכונות מתקדמות המתבססות על מחקר ממושך במעבדות LG בדרום קוריאה, שבחן את צורת השימוש האנושית הנוחה ביותר. ה-G2 הוא הסמארטפון הראשון בעולם שכולל כפתור אחורי ויציע חוויית שימוש חדשנית המצטיינת בנוחות ובאינטואיטיביות.

לצד רכיבי החומרה המתקדמים בעולם, כגון מעבד Qualcomm Snapdragon 800 4 ליבות במהירות 2.3Ghz, מסך 5.2" ברזולוצייתFULL HD  הנמתח לכל פינות המכשיר ומצליח לשמור על גודל מכשיר מינימלי ועיצוב ארגונומי, מעבד אודיו 24bit, מצלמה Full HD וסוללה 3000 mph - יכלול המכשיר גם שורה של תכונות טכנולוגיות חדשניות וחסרות תקדים, ביניהן מייצב מצלמה מהפכני, שיאפשר צילום תוך כדי תנועה וימנע מריחה של תמונות, ותכונת אודיו זום, שתאפשר להתמקד בזמן צילום וידאו בקולות וצלילים המגיעים מכיוון מסוים תוך נטרול רעשי הרקע.

ה-G2 ינחת בישראל לקראת סוף ספטמבר 2013 כחלק מהשקה גלובלית, ויהיה למכשיר המתקדם ביותר בשוק מבחינת מפרט ותכונות. המכשיר יושק הן במפעילות הסלולר והן בשוק הפתוח. עדין לא נמסר מחירו.  
Bookmark and Share