Telecom News - ניהול תהליכים עסקיים וארגוניים בענן

ניהול תהליכים עסקיים וארגוניים בענן

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ניהול תהליכים עסקיים וארגוניים בענן
חברת הסטארט-אפ Bemule מנסה לתת פתרון מלא (ובענן) לאחת השאלות המטרידות כל עסק: איך מבטיחים זרימה נכונה, מהירה, מאובטחת ושקופה של ניירת ומסמכים הדורשים אישורים וחתימות של כמה בעלי תפקידים בעסק \ בארגון. 
מאת: אבי וייס, 25.8.13, 22:00ברק זהבי

"פיתחתי מוצר מקוון, שהוא למעשה שירות און-ליין בענן לחברות ועסקים, מגובה באפליקציה לשימוש משתמשי הארגון. המוצר מנהל תהליכים ארגוניים ומנתב בקשות לחתימת המנהלים הרלוונטיים", מדווח המפתח, המייסד והמנכ"ל של Bemule, ברק זהבי (בתמונה). החברה העומדת מאחורי הפיתוח היא חברת Business Models. 

ל- Bemule יש גרסאות למערכות ההפעלה הנייחות והניידות הנפוצות, החל מחלונות 8, דרך אנדרואיד, בלקברי, Windows Phone וכלה באפל (יצא בקרוב). המערכת מבוססת, בין היתר, HTML5, כך שהיא תואמת לכל הדפדפנים החדשים, הנייחים והניידים. דהיינו: המשתמשים (העובדים והמנהלים) יכולים ליזום ולאשר תהליכים ממחשב, טאבלט או טלפון חכם, בצורה נוחה, קלה ושקופה.

מגובה על ידי שירות ענן, Bemule מנתב טפסים ארגוניים באמצעות "תהליך אישור". Bemule מיועד לארגונים ולעסקים בכל סדר גודל, ומאפשר למשתמש ליצור טפסים חדשים, כגון: טופס הוצאות רכש, טופס חופשה, טופס מחלה, טופס החזר הוצאות אישיות ועוד, ולאחר מכן מנתב את הטופס לקבלת אישורי המנהלים, על פי נהלי הארגון. אפשר גם להשתמש ב- Bemule לשתף מידע בין עובדים, לקוחות ושותפים, באמצעות שליחה ומעקב אחר בקשות וטפסים דרך "תהליך האישור". כל תהליכי הארגון ניתנים לייבוא למערכת, לרבות הגדרת בעלי התפקידים, הסמכויות שלהם בתחום האישורים וביצוע שינויים (אם יש) בתהליכי זרימת האישורים ובבעלי התפקידים המתאימים לפי סמכויותיהם.  

הגישה של Bemule היא חלק מתפיסת העולם של BPM (ר"ת: Business Process Management), "ניהול תהליכים עסקיים". בעיקר בתהליכים בהם יש להעביר החלטות, ניירת ואישורים בין כמה בעלי תפקידים, לפי תרשים זרימה ברור וידוע. העברת התהליך הממוחשב לענן (לענן של Microsoft Azure), מבטיח שכל אחד, החל מהמבקש הראשון הממלא את הבקשה \ טופס ועד אחרון החותמים על האישור, יוכל לגשת למסמך, לראות אותו, לאשר או לא לאשר אותו, או לחילופין לשנות אותו, מכל מקום, מכל רשת תקשורת ומעל לכל מערכת מחשובית, נייחת או ניידת, בכל שעה. המערכת כמובן עוקבת אחרי מהלך האישורים ומדווחת על עיכובים (אם יש).  

ניתן להתנסות במערכת במלואה לפני הפעלה, לחודש בלי כל מחויבות, באמצעות הרשמה מהירה דרך חשבון "גוגל +", או דרך יצירת חשבון חדש. היות והמערכת מצויה בענן במודל ה- SaaS, אין צורך לטעון דבר במחשבי הארגון \ העסק עצמו. המשתמשים טוענים את האפליקציה, הנטענת במכשיר הקצה באופן חופשי, מהחנויות המתאימות, לפי מערכת ההפעלה. לאחר ההתנסות, עלות שימוש חודשי למשתמש - 18.26 ₪.
 
סרטון הסבר על המערכת:           



 
 
Bookmark and Share