Telecom News - שיחות וגלישה בחו"ל - מניסיונו של מומחה תקשורת הנמצא כרגע בחו"ל

שיחות וגלישה בחו"ל - מניסיונו של מומחה תקשורת הנמצא כרגע בחו"ל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> שיחות וגלישה בחו"ל - מניסיונו של מומחה תקשורת הנמצא כרגע בחו"ל
דיווח "חם" מאיטליה, שם נמצא אחד מקוראינו, מומחה לתקשורת, שמדווח על הניסיון שצבר בשימוש בטלפוניה סלולרית ובאינטרנט סלולרי מפרטנר ומגולן טלקום. המלצות ברורות וחדות. 
מאת: אבי וייס, 24.8.13, 22:00שיחות בחו"ל

אחד מקוראינו הוותיקים (שמיל גינזברג) שלח לנו דיווח מאיטליה, שם הוא נמצא מזה מספר חודשים, על הניסיון שהוא צבר בשימוש במכשיר סלולר ישראלי באיטליה. הניסיון הזה טוב לכל יעד בעולם. אני מביא כאן את מכתבו בלי לשנות מילה:

"לעניין תקשורת לישראלי מחו"ל: כמי שנמצא מספר חודשים באיטליה ובחודש הראשון יצאתי "פראייר" עם אורנג' - פרטנר (שבינתיים נטשתי בשמחה לטובת גולן טלקום) רציתי לעדכן כי השילוב המנצח שמצאתי הינו כדלקמן:

1. שירות סלולרי - של גולן טלקום! כיוון שמחיר דקת שיחה נכנסת ויוצאת הינו 35 אגורות בלי טריקים ושטיקים. כמו כן הפעלתי את האפשרות, שנותנים לקבל מספר מקומי איטלקי, כך שהאיטלקים מתקשרים אלי חופשי, ללא חשש מעלויות מוטרפות.

2. רכישת SIM ל-DATA מקומי -  סים DATA מקומי של 3 GIGA לחודש עלה לי 6 אירו והנפח די והותר לכל שימוש (כולל WAZE, חדשות וידיאו מהארץ, סקייפ, Bphone, מיילים וכל שאר האפליקציות והגלישה במחשב).

את הסים תקעתי במכשיר MIFI שרכשתי, שנותן שירות ל-5 מכשירים ברדיוס שלו וכולם סביבי מבסוטים (מכשיר כזה זמין ב-EBAY ב49$ ובחנויות באיטליה ב-50 אירו בלי טובות מאף אחד). ואז המספר הסלולרי שלי נשאר זמין למי שצריך.


3. התקנתי יישום Bphone של בזק על הנייד ויש לי כיסוי טלפוני ומיסרונים מלא (כיוון שיש לי מבחינתם כיסוי WIFI עם מכשיר ה-MIFI שלי).

אז במחיר חודשי של 99 ש"ח (החבילה המלאה של גולן טלקום לאחר 3 חודשי חינם) + 28.2 ש"ח לסים DATA ושימוש בקו בזק שאחרת "היה נח" ומשולם בישראל ללא שימוש, יש לי באיטליה פיתרון רב קווי ומיסרונים עם כל השירותים הנלווים והאינטרנט.

תספרו לכל עם ישראל שלא יאמינו להפחדות של הסלולריות ושאין צורך להתארגן על "חבילות גזל" של סלקום, פרטנר או פלאפון. כשאתם נוחתים בכל שדה תעופה באירופה יש אוטומטים למכירת סימים מקומיים במחירים שפויים ויש גם מבצעים (מצאתי השבוע חבילה של 3 גיגה ב- 2.85 אירו באיטליה...). 

כך תקלו על סל ההוצאות עוד קצת.

שאלה מעניינת היא מדוע גולן טלקום טרם הפעילו שירות כמו הBphone בעצמם, כיוון שמי שכתב אותו עבור בזק הוא כרגע עובד גולן טלקום.

ובסוף תודה לגולן טלקום, שהתייחסו בשיא הרצינות לתקלה שגיליתי להם של תקיעה בחיבור של ה- CALLBACK והפעילו את כולם לפתור אותה במהירות."
חיוג בחו"ל



 
 
Bookmark and Share