Telecom News - יצרני יין מצרפת נגד השקת אייפון 5S בצבע הזהוב "שמפניה"

יצרני יין מצרפת נגד השקת אייפון 5S בצבע הזהוב "שמפניה"

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> יצרני יין מצרפת נגד השקת אייפון 5S בצבע הזהוב "שמפניה"
יצרני יין מצרפת נגד השקת אייפון 5S בצבע הזהוב - "שמפניה"

אייפון שמפניהמאת: מערכת Telecom News, 30.08.13, 15:03
 
Apple מתכוננת להשיק את אייפון 5S בצבע "שמפניה" בוועידה שלה ב-10.9.13. היא לא לקחה בחשבון קבוצה נחושה ולוחמנית של יצרני יין צרפתים.

אתר thelocal.fr מדווח היום, שארגון CIVC - Interprofessional Committee for Champagne Wine, שמגן על השימוש בשם המותג "שמפניה", הודיע, שהוא יפעל בצורה משפטית אם אפל תעז להשתמש בשם היין הצרפתי האיכותי "שמפניה", שמיוחד לאזור שמפניה בצפון מזרח צרפת, ושיש עליו כמובן זכויות יוצרים, כדי לקדם את האייפון 5S החדש הזהוב שלה.

ל"שמפניה" אין צבע יחיד מוגדר, ואי אפשר גם לומר שיש צבע בשם "שמפניה". לכן, כל חברה הרוצה להשתמש במותג "שמפניה", מעוניינת למעשה לנכס לעצמה את היוקרה והתועלות הגלומות במושג המוגן הזה.

CIVC הודיע, שחברת אפל צריכה לראות עצמה מוזהרת מראש מלעשות כל שימוש במושג "שמפניה", ולהימנע מלעשות בו שימוש כבר בעוד כ-10 ימים. הארגון הצליח בעבר רבות בתביעותיו מול חברות, עסקים ומוסדות, שרצו לנכס לעצמם את המושג במגוון מוצרים שונים, החל ממשחות שיניים ומים מינרלים, דרך נייר טואלט ונעליים וכלה בהלבשה תחתונה. הארגון מפעיל רשת משרדים ואנשים מאזור שמפיין וגם צרכנים ברחבי העולם, שמדווחים לו על הפרת זכויות היוצרים.

נטען, שצבע ה"שמפניה" יוצר במיוחד לשוק הסיני, שם מעדיפים צבע זה.

עתה נשאר לחכות ולראות איך יגמר הסיפור של האייפון בצבע "שמפניה".
 
 




Bookmark and Share