Telecom News - EMC מציגה: "פרויקט נילוס" - מערכת האחסון הווירטואלית הראשונה בעולם

EMC מציגה: "פרויקט נילוס" - מערכת האחסון הווירטואלית הראשונה בעולם

דף הבית >> חידושים הכרזות >> EMC מציגה: "פרויקט נילוס" - מערכת האחסון הווירטואלית הראשונה בעולם
EMC מציגה: "פרויקט נילוס" - מערכת האחסון הווירטואלית הראשונה בעולם
מאת: מערכת Telecom News, 5.9.13, 20:10EMC

ראשונים לדווח: המערכת המהפכנית נחשפה ב- 4.9.13 במילנו, ותהיה זמינה מסחרית בקרוב עבור מרכזי נתונים של עסקים וארגונים, לעננים פרטיים והיברידיים.
  

EMC השיקה ב- 4.9.13 על רקע מכוניות המרוץ של פורמולה 1 סדרת מוצרים חדשים לגמרי, המספקים פלטפורמה מהירה לביצוע שינויים טכנולוגיים. EMC הכריזה על התקדמות טכנולוגית מהפכנית בקו מוצרי אחסון הביניים EMC VNX; על יכולות חדשות בארכיטקטורת EMC VSPEX; על פלטפורמת האחסון מונחית תוכנה החדשה EMC ViPR; ולבסוף, השקה מוקדמת של "פרויקט נילוס" (Project Nile), אשר EMC מצפה, שיהפוך לתשתית האחסון ברמת האינטרנט הראשונה בעולם, שזמינה מסחרית עבור מרכזי נתונים בעסקים וארגונים, עם יכולות טובות יותר מעננים ציבוריים.כל החידושים הללו מספקים את אבני הבניין החיוניות לבניית סביבות ענן ציבוריות, פרטיות והיברידיות.
 
דיוויד גולדן, נשיא EMC, אמר את הדברים הבאים בהתייחסו להשפעה של החידושים האחרונים של EMC על לקוחות ושותפים: "הלקוחות דורשים ביצועים ויעילות גבוהים יותר מתשתיות מרכזי הנתונים הנוכחיים שלהם, ובו בזמן, בוחנים ארכיטקטורות חדשות עבור אפליקציות ניידות ומקוונות של הדור הבא.

באמצעות אימוץ מלא וניצול של טכנולוגיות דוגמת MultiCore של אינטל, וירטואליזציה ופלאש, EMC מספקת ללקוחות את המוצרים והפתרונות הדרושים  על מנת לערוך שינוי ב- IT שלהם - לא רק לספק רמות ביצועים ויעילות חסרות תקדים, אלא גם את הגמישות הנדרשת, על מנת שהעסקים שלהם ימשיכו להיות תחרותיים".
 
ההכרזות של EMC כוללות את הדגשים הבאים:
  • מגוון החדש של מערכות VNX מאוחדות: VNX5200, VNX5400, VNX5600, VNX5800, VNX7600, VNX8000 ו-VNX-F, אשר מעלות את הרף של ביצועי אפליקציות, יעילות אחסון, הגנה על נתונים, זמינות נתונים וקלות שימוש. באמצעות תוכנת MCx החדשה, ה-VNX החדשים מנצלים את מלוא היכולות של פלאש, ומגבירים את האצת היישומים וביצועי הקבצים עד פי ארבעה, בתוך שהם מספקים ביצועים חסרי תקדים בשליש ממחירו של הדור הקודם.
  •  כל ארכיטקטורות EMC VSPEX מונעות כעת על ידי סדרת VNX החדשה, שמציעה פי שניים יותר מכונות וירטואליות באותן העלויות ובטווח רחב יותר של אפשרויות לעומסי העבודה החשובים ביותר.
  • EMC הכריזה כי פלטפורמת האחסון מונחית התוכנה ViPR אמורה להיות זמינה במהלך החודש הזה. ViPR מתוכננת לכלול הן ViPR Controller והן ViPR Object Data Services, שמעניק ללקוחות את היכולת לצפות באובייקטים כקבצים, ומספק ביצועי גישה לקבצים ללא זמן ההמתנה המובנה בדגמי אחסון האובייקטים הנוכחיים.
  • EMC אף ביצעה תצוגה מוקדמת של "פרויקט נילוס", טכנולוגיה בפיתוח, אשר צפויה להפוך לתשתית האחסון ברמת האינטרנט הראשונה בעולם, הזמינה מסחרית עבור מרכזי נתונים.
  • תוכנת EMC XtremSW Cache 2.0 החדשה מציעה אינטגרציה טובה יותר עם מערכות EMC, הכוללים את סדרת VNX החדשה - וממשיכה להפחית את זמני ההמתנה בשיעור של 65%. תוכנת המטמון המתקדמת מספקת גם יכולת פעולה הדדית משופרת עם VMware vCenter, תמיכה ראשונה מסוגה בתעשייה ב-IBM AIX ועקביות הפצת מטמון עבור סביבות Oracle RAC, כמו גם תמיכה מוגברת בכל חומרת פלאש מבוססת SSD או PCIe לשרתים (לרבות חומרת פלאש לשרתים EMC XtremSF).
מכונית המירוץ של EMC



 
 
Bookmark and Share