Telecom News - Flipboard: Your Social News Magazine-אפליקציה לקריאת חדשות

Flipboard: Your Social News Magazine-אפליקציה לקריאת חדשות

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Flipboard: Your Social News Magazine-אפליקציה לקריאת חדשות
מאת: מערכת Telecom News
10/09/13,  00:02
מטרת / הייעוד של התוכנה: ריכוז כל העדכונים בפורמט אחד מעוצב ונוח.
שם התוכנה: Flipboard: Your Social News Magazine
קישור להורדה: לווינדוספון
לבלקברי
לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם יוצרת מגזין דיגיטלי מממקורות חדשותיים ומרשתות חבתריות בבניה אישית המותאמת למשתמש: היא מאפשרת לראות את כלהעדכונים מה-RSS, בלוגים, רשתות חברתיות ומקורות נוספים בפורמט אחד מעוצב. ניתן ליהנות מכל החדשות, הווידאו והתמונות ומכל הרגעיםהחשובים בחיים במקום אחד.

עדכון 30.10.14: לאפליקציה, שמתמחה באיסוף חדשות עם עיצוב מושך, יש למעלה מ-100 מיליון משתמשים והיא יצאה היום עם גרסת Flipboard 3.0 המביאה שדרוג גדול הזמין כעת בחנויות האפליקציות הנ"ל. היא מאפשרת למשתמש (על בסיס בניית אלגוריתם תצוגת חדשות חדיש ואישי), לצמצם את התוכן המעניין אותו מתוך כ-30,000 נושאים והבחירות מוצגות כל פעם בעטיפת מגזין אישי ומעוצב עבורו. חוץ מהתכנים האישיים מוצגים תכנים נבחרים מהרשתות החברתיות של המשתמש ופינה יומית, שהיא מקבץ חדשות מיוחד עבור המשתמש כל יוםהאפליקציה עוצבה מחדש תוך שימוש בניגודיות צבעים גבוהה וסידור חדש. 

מסך FlipBoard


 

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share