Telecom News - RuOK - אפליקציה להגברת הביטחון האישי

RuOK - אפליקציה להגברת הביטחון האישי

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> RuOK - אפליקציה להגברת הביטחון האישי
מאת: מערכת Telecom News
15/09/13,  10:00
מטרת / הייעוד של התוכנה: שדרוג הביטחון האישי במגוון סיטואציות (מקום חשוך וכד').
שם התוכנה: RuOKאפליקציה
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לבטחון אישי היא מבוססת מיקום. היא כוללת מנגנוני הרתעה, לחצן מצוקה, אזעקה, חיבור ישיר למוקד מקצועי המלווה את המשתמש וירטואלית ומוכן לטיפול בכל מקרי חרום, בדיקה אוטומטית של מצב המשתמש, צילום תוקף ושמירת התמונות. מצב "לווה אותי" הוא כשהמשתמש בתנועה ומצב "שמור עלי" הוא כשהמשתמש במקום קבוע. האפליקציה מפעילה אפשרות של חיוג ישיר למוקד חרום 24/7 – בקליק אחד. בנוסף יש לה אופציה של הפעלת אזעקה – בקליק אחד, ובנוסף גם השמעת הקלטה קולית המודיעה כי המכשיר תחת מעקב וכוחות ההצלה בדרך. כאשר המערכת נכנסת לפעולה היא גם מפעילה באופן אוטומטי את המצלמה הקדמית והאחורית במכשיר הסלולרי ושומרת את התמונות בשרת. השירות זמין 24 שעות במשך 7 ימים בשבוע במוקד אנושי מאוייש ללא תשלום. לאחר פרק זמן של השקה בחינם יותנה השימוש ברכישת שירותי המוקד.

עדכון 15.5.15, 16:00: עיריית כפר סבא תשתף פעולה עם אפליקציה זו לשיפור תחושת המוגנות של כל תושבי העיר, שיזכו להשתמש בה בחינם. מדובר בפרויקט שנעשה בשיתוף מועצת הנשים העירונית והחל להתקיים ניסוי בקרב נערות מובילות שינוי מקבוצת מנהיגות בעיר. 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share