Telecom News - הושקה האפליקציה בחינם של מד"א לעזרה ראשונה והצלת חיים

הושקה האפליקציה בחינם של מד"א לעזרה ראשונה והצלת חיים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> הושקה האפליקציה בחינם של מד"א לעזרה ראשונה והצלת חיים
הושקה האפליקציה בחינם של מד"א לעזרה ראשונה והצלת חיים
אפליקציית מדא
מאת מערכת Telecom News 16.9.13, 17:40

האפליקציה בחינם "מדריך לעזרה ראשונה" מושקת במסגרת כנס מד"א המתקיים היום. מטרתה לעזור בהצלת חים במצבים שונים. היא פותחה ע"י הצלב האדום הבריטי בסיוע הצלב האדום האמריקאי ותורגמה לעברית.

היום מושקת האפליקציה בחינם הרשמית של ארגון מד"א בישראל, (לאחר ששוחררה ב-13.9.13), שמטרתה לסייע בהצלת חיים במצבים שונים. האפליקציה החדשה מאפשרת למשתמש נגישות מיידית למידע רפואי במצבי חירום, הסברים פשוטים וברורים בעברית, אנימציות מפורטות וסרטוני הדרכה. בנוסף, מכילה האפליקציה בחינם גם הנחיות בטיחות, עצות וטיפים למשתמש. האפליקציה מאפשרת למשתמש גם ליצור קשר טלפוני ישיר ומיידי (101) עם מוקד מד"א, לקבל הדרכה טלפונית בחירום ולהזעיק את כוחות מד"א במידת הצורך. בין יתרונותיה הגדולים של האפליקציה, נמצאת גם העובדה, שהאפליקציה זמינה למשתמש גם במקומות בהם אין חיבור לאינטרנט ובכך מסייעת בהצלת חיים גם במידה ומישהו נפגע במהלך טיול, באזורים מרוחקים, בטיסה או בחו"ל. 

לרגל היום הבינלאומי להצלת חיים שחל ב-14.9 משיק הצלב האדום את האפליקציה במדינות רבות בעולם, בהן קנדה, אוסטרליה, מקסיקו ואירלנד. יותר מאוחר השנה תושק האפליקציה בסין, צ'ילה, צ'כיה, איסלנד, הודו, אינדונזיה, קניה, לבנון, הפיליפינים, רוסיה, שבדיה ותיאלנד. האפליקציה, שפותחה על ידי ארגון הצלב האדום הבריטי, ובסיוע ארגון הצלב האדום האמריקאי, תורגמה לעברית ולסינית (כמו גם לשפות אחרות) ומושקת היום יום ב' (16.9) בשעה 19:00 בתל אביב במעמד נשיאת הצלב האדום האמריקאי, מנכ"ל מדא רמ"ג אלי בין ובכירים נוספים בצלב האדום האמריקאי ובמד"א. 

את האפליקציה מדריך מד"א לעזרה ראשונה, שיכולה להציל חיים, ושנותנת  גישה מידית למידע  כדי לדעת כיצד לטפל ברוב מצבי החירום הרפואיים השכיחים, בעזרת סרטוני וידאו, מבחנים אינטראקטיביים, הנחיות ואנימציות, ניתן להוריד בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון - כאן, ולאנדרואיד - כאן.

האפליקציה בחינם מחולקת ל-5 תחומים:

1) הנחיות איך לעזור ולהגיש עזרה ראשונה במקרים רפואיים דחופים כגון התקף אסטמה, כוויה, שבר וכד', תוך הצגת כל הסימפטומים האפשריים בסיוע קטעי וידאו להמחשה.

2) הדרכה איך להתנהג במקרי אסון (פיגועים ומפגעים) כדי לא לא להגביר את האסון עוד יותר.

3) הדרכה מפורטת יותר באמצעות קטעי וידאו ואנימציות למקרי חירום וסכנת חיים כמו שבץ מוחי, התקף לב וכד'.

4) מידע על מד"א ותחנות התרמת דם וגם רישום להתנדבות.

5) מבחן אמריקאי אינטראקטיבי לבדוק אם הידע נקלט כראוי.

והכי חשוב:  ניתן לחייג למד"א בכל עת.

תמונות מסך מאפליקציית מד"א

הערה: אפליקציה זו מתווספת לאפליקציה ותיקה יותר של מד"א בשם : "מד"א - תרמתי דם - עזרה ראשונה" לאייפון ולאנדרואיד, שניתנת להורדה - כאן.

 





 
 
Bookmark and Share