Telecom News - אפליקציית Quickoffice לעריכת קבצי מיקרוסופט אופיס עתה בחינם

אפליקציית Quickoffice לעריכת קבצי מיקרוסופט אופיס עתה בחינם

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> אפליקציית Quickoffice לעריכת קבצי מיקרוסופט אופיס עתה בחינם
מאת: מערכת Telecom News
20/09/13,  00:15
מטרת / הייעוד של התוכנה: עדכון 30.6.14: לאור ההטמעה של QuickOffice בגוגל דרייב, תסיר גוגל את האפליקציה העצמאית הזו מחנות גוגל פליי ומחנות האפליקציות של אפל, כבר במהלך השבועות הקרובים.

ראשונים לדווח: גוגל החליטה ב-19.9.13 להציע בחינם את האפליקציה Quickoffice ל-iOS ולאנדוראיד, שמחירה היה עד כה 14.99 דולרים. האפליקציה מאפשרת ליצור, לצפות ולערוך קבצי מיקרוסופט אופיס אקסל, וורד ופאוארפוינט בסמאטרפון  ובטאבלט עם סנכרון לגוגל דרייב. האפליקציה הייתה עד כה בחינם רק למנוייים עסקיים. עתה היא בחינם לכולם (למי שיש לו חשבון בגוגל).
שם התוכנה: Quickoffice - קוויקאופיס
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם היא אפליקציה מתקדמת המאפשרת ליצור ולערוך קבצי מיקרוסופט אופיס Excel, Word ו-PowerPoint. היא מסונכרנת עם Google Drive, כך שניתן לאחסן קבצים ולגשת אליהם במכשירים שונים. ניתן לפתוח ולצפות בקבצי PDF וניתן להצמיד קבצים לדוא"ל. גוגל הוסיפה תכונות חדשות לאפליקציה כמו יכולת לערוך כיווץ ZIP ולצפות במצגות פאוארפוינט וטבלאות אקסל. האפליקציה נכון להיום תומכת ב-12 שפות לא כולל עברית. לכן, עדיין אין באפליקציה תמיכה טובה בעברית. עם זאת, בשאר השפות כמו אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, איטלקית ועוד היא עובדת כהלכה. 

גוגל רכשה את Quickoffice ביוני 2012.

הערה: ראוי לציין, שמיקרוסופט השיקה ביוני השנה אפליקציית אופיס לאייפון בחינם רק למנויי Office 365 (המשלמים תשלום שנתי). היא גם מאפשרת צפיה ועריכה של מסמכיי אופיס וורד, טבלאות אקסל ומצגות פאוארפוניט. האפליקציה הזו קיימת מ-31.7.13 באותה מתכונת בחינם למנויי Office 365 גם לאנדרואיד.


אפליקציית Quickoffice






מסך Quickoffice  באייפון
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share