Telecom News - רונלייט: הסמארטפון החזק בעולם LG G2 מושק בישראל

רונלייט: הסמארטפון החזק בעולם LG G2 מושק בישראל

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> רונלייט: הסמארטפון החזק בעולם LG G2 מושק בישראל
רונלייט: הסמארטפון החזק בעולם LG G2 מושק בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 1.10.13, 21:00LG G2

רונלייט השיקה היום את LG G2 (יומיים לאחר ההשקה של Best Mobile עליה דיווחנו - כאן) עם הסוללה העוצמתית, המעבד המהיר בעולם, המצלמה החדשנית והמסך המרהיב.
 
ה-G2 בעל העיצוב המהפכני  עם הכפתור הבודד בגבו יימכר החל מהיום הן על ידי 3 מפעילות הסלולר הגדולות - סלקום, פרטנר ופלאפון והן ברשתות ובחנויות השונות בשוק הפתוח.

מחירו המומלץ לצרכן יעמוד על 3,199 ₪ עם שנתיים אחריות יבואן רשמי וכן עדכוני תוכנה ב-FOTA.

LG G2 הוא סמארטפון הדגל המתקדם ביותר של הענקית הקוריאנית, בעל סוללה עוצמתית בהספק 3000 mAh, הראשון שמושק עם המעבד החדש בעל ארבע-הליבות Qualcomm  Snapdragon 800 ומתפאר בעיצוב פורץ דרך ללא כפתורים בצד או בקדמת המכשיר ועם מסגרת דקה במיוחד המבליטה את מסך ה-IPS ברזולוציית FULL HD. ה-G2 הוא המכשיר הראשון בעולם המגיע עם כפתור בודד בגבו, המאפשר לבצע שורה של פעולות שימושיות. כמו כן, משולבת במכשיר מצלמה איכותית ברזולוציה 13MegaPixel הכוללת מייצב תמונה אופטי OIS לצילום תמונה חדה וסרטון וידאו ברור וכן תמיכה בגלישה ברשת ה-LTE דור 4.

לצד רכיבי החומרה פורצי הדרך, כולל המכשיר גם שורה של תכונות טכנולוגיות חדשניות, ביניהן שימוש ב-9 נקודות Auto Focus לתמונה איכותית, תכונת אודיו זום התאפשר להתמקד בזמן צילום וידאו בקולות וצלילים המגיעים מכיוון מסוים תוך נטרול רעשי הרקע, מענה לשיחה ללא צורך בלחיצה על המסך, שלט רחוק מובנה IR המתאים לכלל מכשירי הבית (כולל ממירי יס והוט) ועוד. מבחנים, שבדקו את חומרת המכשיר, את הפיצ'רים המתקדמים השונים ואת עוצמת הסוללה, קבעו כי הוא המכשיר החזק ביותר הקיים כיום בעולם. 

LG דיווחה ביולי האחרון על רבעון שיא, שבו מכרה יותר מ-12 מיליון סמארטפונים בין אפריל ליוני, הנתון הגבוה בתולדותיה. LG היא ספקית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם  עפ"י דו"ח גרטנר ממאי 2013.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל הדיווק של LG בישראל: "ה- G2 הוא הסמארטפון המסעיר והשאפתני בהיסטוריה של החברה ואני גאה להציגו לצרכנים בישראל. הסמארטפון פותח על סמך מחקרי משתמשים מעמיקים ויציע חוויה מתקדמת ומלהיבה, שתכבוש את לב הקהל הישראלי".

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל "רונלייט" יבואנית ומפיצת LG בישראל: "ה-G2 מציע את חוויית השימוש המושלמת. אנו נלהבים להציע לקהל בישראל את הסמארטפון החזק והמתקדם בעולם, שמגיע לפה כחלק מהשקה גלובלית".

 ה-LG G2 מופעל בעזרת מערך השבבים הנייד המתקדם ביותר בתעשייה ומעבד Qualcomm Snapdragon 800 . הוא מגדיר מחדש את חוויית הסמארטפון הודות לביצועים המרהיבים, הגרפיקה העשירה ויעילות יוצאת דופן של הסוללה. Qualcomm Snapdragon הוא מוצר של Qualcomm Technologies Inc., חברה-בת בבעלות מלאה של Qualcomm Incorporated. הודות לשיתוף הפעולה ארוך הטווח עם Qualcomm Technologies, הצליחה LG להטמיע את מערך השבבים באינטגרציה חלקה לגמרי עם חומרת ה-LG G2 ולהציע ביצועים עוצמתיים ויחד עם זאת יציבים. 
 
היישומים החכמים והשימושיים של G2 
Answer Me – מענה אוטומטי והשקטת הצלצול עם הרמת המכשיר לאוזן.
Plug & Pop – הצגת אופציות נבחרות עם חיבור האוזנייה או כבל USB
QuickRemote – שלט מובנה נוח וקל לשימוש הכולל את כל הפיצ'רים הפופולריים בתחום זה.
Slide Aside – "החלקת" אפליקציות פתוחות הצדה בעזרת 3 אצבעות, לשימוש מולטיטאסק.
Guest Mode – הגנה על פרטיות המשתמש על ידי יצירת חשבון לוג-אין נוסף (למשל בשימוש הילדים) החוסם גישה ושינוי מידע אישי.  

תכונות מרכזיות של ה-G2:
כפתור אחורי: כפתור אחורי בגב המכשיר לעיצוב ארגונומי ובעל פונקציות רבות ומגוונות כמו צילום, מענה לשיחות, מענה להתראות ועוד.
מייצב מצלמה פנימי: בזמן צילום תוך כדי תזוזה - עינית המצלמה הפנימית זזה ועוקבת אחרי האובייקטים המצולמים.  ניתן לצלם תוך כדי תזוזה, התמונה לא יוצאת מפוקסלת ולא מרוחה,
60 frames per second, digital zoom *8
Audio Zoom: פונקציית זום בזמן צילום וצפייה בסרטוני ווידאו - פוקוס על דמויות מסוימות במסך לצורך מיקוד השמע. 
מסגרת :display כפתורי טאץ' כחלק מהמסגרת, מסך גדול יותר תוך שמירה על מכשיר מינימלי, כפתור הבית כחלק מהמסך.
שמע Hi-Fi: הראשונים בעולם עם שיטת שידור מוסיקה תומכת HI-Fi בסמארטפון ואיכות סאונד מצוינת.
השהיית וחידוש הקלטת וידאו: ניתן להשהות ולחדש הקלטה, התוכנה גם מאפשרת הקלטה של ​​קטעים קצרים של וידאו אשר יכולים להיחשב כקובץ אחד רציף.
וידאו חכם: הווידאו החכם מזהה את מיקום העיניים של הצופה ובאופן אוטומטי מנגן או מפסיק את הווידאו ללא כל הזנה ידנית מהמשתמש.
QSlide Function: פיצ'ר שבמסגרתו ניתן להפעיל יישום תוך כדי הרצת יישום אחר ברקע, לדוג' - צפייה בסרטוני וידאו תוך כדי מענה למסרונים במקביל, שליחת דוא"ל וכו', וכך יכולים משתמשי LG G2  לדלג בין יישומים שונים ומגוונים בקלות ובנוחות.
Quick Remote: הסמארטפון החכם כולל שלט רחוק מובנה (IR) באמצעותו אפשר להפעיל מכשירי חשמל שונים שביניהם טלוויזיות, מזגנים, מקרנים ועוד. כמו כן השלט המובנה יכול להפעיל את ממירי חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוט ויס.
מצלמה כפולה והקלטה כפולה: המצלמה הכפולה ופונקציות הקלטה כפולות מאפשרים למשתמשים לצלם תמונות או קטעי וידאו עם שתי מצלמות הקדמית ואחוריות בו זמנית ליצירת תמונה בתוך תמונה ייחודית.
 
מפרט טכני:
  • מעבד ארבע-ליבות Qualcomm Snapdragon 800 במהירות 2.26Ghz
  • מסך 5.2 אינצ' IPS FULL HD (1080 x 1920 pixels / 423 ppi)
  • זיכרון 32 GB / 16 GB
  • זיכרון RAM: 2GB
  • מצלמה אחורית של 13.0 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי OIS, צילום וידאו ב HD ב 60fps + מצלמה קדמית של 2.1 מגה פיקסל.
  • סוללה עוצמתית 3,000mAh בטכנולוגיות SIO+
  • מערכת הפעלה אנדרואיד ג'לי בין 4.2.2
  • תקשורת: Bluetooth, Wi-Fi, MiraCast, NFC, GPS
  • תמיכה ברשת  LTE – גלישה מהירה בדור 4.
  • גודל: 138.5 x 70.9 x 8.9 מ"מ במשקל 143 גרם.
  • שנתיים אחריות יבואן רשמי, כולל עדכוני תוכנה FOTA
  • צבעים: שחור או לבן.
LG G2
LG G2



 
 
Bookmark and Share