Telecom News - יבמ רוכשת את The Now Factory

יבמ רוכשת את The Now Factory

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> יבמ רוכשת את The Now Factory
יבמ רוכשת את The Now Factory
מאת: חיים חביב, 2.10.13, 11:45IBM
 
The Now Factory היא חברה אירית המפתחת כלי תוכנה אנליטית עבור ספקי שירותי תקשורת.
 
יבמ הודיעה על רכישת The Now Factory, חברה פרטית מדבלין, אירלנד, שמספקת למפעילי תקשורת כלי תוכנה אנליטית המסייעים להם להציע ללקוחותיהם חוויית שרות משופרת, ולקדם פיתוח שירותים ומקורות הכנסה נוספים. לא פורסמו פרטים בדבר סכום הרכישה.

הרכישה משלימה ומרחיבה את סל מוצרי MobileFirst Analytics של IBM, שמאפשרים שיפור ניתוח השימוש בערוצי תקשורת ובמכשירים ניידים במסגרת ארגונית לצורך הפקת חוויית לקוח מיטבית. שימוש בסל כלי התוכנה של The Now Factory יאפשר לספקי שירותי תקשורת ליהנות מתובנות בזמן אמת בדבר הרגלי לקוחותיהם, באמצעות ניתוח כמויות עתק של נתוני שימוש ברשת ונתונים עסקיים. תובנות אלה מאפשרות לספקים התמודדות טובה יותר עם תקלות או מקרים בהם נחשף הלקוח לחוויה שלילית. הביקוש לכלי תוכנה כאלו נובע מגידול עצום בכמות הנתונים הנוצרים בזמן אמת בתהליך השימוש במכשירים ניידים, והעומס אותו יוצר הגידול הזה על הרשתות. אלה, נדרשות לאסוף ולעבד אירועים בתהליך מידי, לנטר ביצועים ולעמוד בזמן אמת על משמעות האינטראקציה עם הלקוח.

על פי צפי חברת ניתוח השוק Informa Telecoms and Media, יצרוך לקוח ממוצע של שירות טלפון סלולרי בשנת 2016 כמות וידיאו גדולה פי 6.5, במשחקים בנפחים הגדולים פי 10, ופעילות הרשת החברתית שלו תהיה גבוהה פי 8, הכול בהשוואה לצריכת שירותים אלה כיום.

יכולות נוספות של כלי התוכנה של The Now Factory באות לביטוי בסיוע למפעילי שירותי תקשורת להבין כיצד מתקשר הלקוח עם שירותים מבוססי ענן, דוגמת אפליקציות ניידות. כך, למשל, יכול ספק השירות להשתמש בתוכנה על מנת לנתח את השימוש אותו עושה כל לקוח בשירותי תקשורת נתונים בסביבת רשתות דור 3 או רשתות LTE מדור 4, על מנת לזהות נפחים גבוהים של שימוש כזה בקרב לקוחות מסוימים ולהציע ללקוחות האלה תכניות מותאמות לצורכיהם.

כאמור, גם הרכישה האחרונה משתלבת באסטרטגיה ארוכת הטווח של IBM, שמכוונת להוביל לצמיחה נרחבת בשוק הניתוח האנליטי וה- Big Data. יבמ נהנית כיום מהמערך הרחב בעולם של טכנולוגיות ויכולות בתחומים אלה, לרבות מומחיות מקיפה במגוון תחומי תעשייה, ובכלל זה למעלה מ- 9,000 מומחים ויועצים בתחום הניתוח האנליטי והאופטימיזציה. יבמ מחזיקה ב- 500 פטנטים רשומים בתחומים האלה, ומעסיקה 400 חוקרים המתמקדים בהם. רשת השותפים העסקיים שלה כוללת יותר מ- 27,000 חברות.

זו רכישה שניה של יבמ בתוך פחות מחודש בתחום ה- Big Data. בחודש שעבר, רכשה יבמ את חברת Daeja Image הבריטית, שמפתחת תוכנה המאפשרת צפייה ובחינה נוחות במיוחד בקבצים גדולים של מסמכים ותמונות, שמתאימה לשימוש בשירות אנשי מקצוע במגוון רחב של תחומי תעשייה דוגמת עולם הבנקאות והביטוח, תעשיית שירותי הבריאות. החברה הנרכשת הייתה בבעלות פרטית, ומחיר הרכישה לא פורסם. יותר מ- 4,000 לקוחות סביב העולם כבר משתמשים בכלים של Daeja Image.
הסכמי רכישה



 
 
Bookmark and Share