Telecom News - הוכרז פתרון רד בנד vRapid Mobile Fuse

הוכרז פתרון רד בנד vRapid Mobile Fuse

דף הבית >> חידושים הכרזות >> הוכרז פתרון רד בנד vRapid Mobile Fuse
הוכרז פתרון רד בנד vRapid Mobile Fuse
מאת: מערכת Telecom News, 2.10.13, 22:45מנכ"ל רד-בנד
 
הפתרון מאפשר עדכון מידי של "האינטרנט של הדברים הקטנים" בתעשיית הרכב, המובייל ו- M2M. עם Fuse פתרון העדכון החדש, גם המכשיר האלקטרוני הקטן ביותר עם משאבים מוגבלים יכול לקבל עדכוני קושחה דרך האוויר.
 
רד בנד תוכנה, ספקית בשוק ניהול תוכנה סלולרית(MSM)  עם למעלה מ- 1.75 מיליארד מכשירים מבוססי תוכנת רד בנד, הודיעה על הוספת פתרון Fuse™ לחבילת הפתרוןvRapid Mobile®, לעדכון קושחה דרך האויר  (FOTA). באמצעות הפתרון החדש - vRapid Mobile Fuse (עדכון קושחה לרכיבי אלקטרוניקה קטנים), יצרנים יכולים כעת לעדכן מרחוק במחצית מהזמן, מערכות ייעודיות (embedded) הפועלות בסביבת משאבים מוגבלת- כגון יחידות אלקטרוניקה זעירות ברכב, תוך חיסכון משמעותי בעלויות אחריות היצרן ובתחזוקה.

בנוסף, רד בנד הודיעה היום על תמיכה מיידית ב vRapid Mobile Fuse על גבי משפחת Freescale® Qorivva® MPC560xB/C/D עם 32-bit MCU למכשירים משולבים עבור אפליקציות אלקטרוניות ברכבים.
 
למעלה מ- 80 יצרני מכשירים, מפעילים, יצרני מוליכים למחצה ויצרני רכב בכל העולם הטמיעו את vRapid Mobile של רד בנד, הפתרון המספק את הדרך הקלה, המהירה והאמינה ביותר לעדכון פיצ'רים חדשים, אפליקציות ועדכוני מערכת הפעלה במכשירים, דרך האוויר.

ככל שיותר ויותר מכשירים מוגבלי משאבים  מחוברים באופן אלחוטי, Fuse מוסיף לחבילת הפתרון vRapid Mobile אפשרות לניהול תוכנה מלא עבור "האינטרנט של הדברים הקטנים", כמו יחידות בקרה אלקטרוניות לרכב (ECUs), מערכות ייעודיות (embedded) ומכשירי M2M הנמצאים בשימוש של שירותים ציבוריים, ייצור ולוגיסטיקה. סביבות אלו מתאפיינות ברוחב פס מוגבל להפצת עדכונים, משאבי FLASH מוגבלים לשילוב תוכנה רגילה לעדכון קושחה וללא זיכרון RAM מספיק כדי לאחסן חבילת עדכון תוכנה. כתוצאה מכך, מכשירים אלו גם לא יכלו להיות מעודכנים דרך האויר, או שהתהליך לביצוע עדכונים ארך זמן רב, נטה להיתקל בשגיאות והיה יקר.
 
הפתרון החדשני של רד vRapid Mobile Fuse, עובד בצורה שונה:
• שימוש בתוכנת התקנת עדכונים קטנה חדשה שדורשת זכרון עבודה נמוך של 7KB,
• חלוקת חבילת העדכון לקבצים קטנים, הניתנים לזרימה על גבי רשתות עם רוחב פס מוגבל ביותר,
• ביצוע עדכונים במקביל כשהקבצים הוזרמו המתקבלים במכשיר, מצריכים פחות משאבי מערכת לאחסון חבילת עדכון.
 
בעקבות כך, Fuse מעדכן מכשירים מוגבלי משאבים כגון יחידות בקרה אלקטרוניות לרכב דרך האוויר או על גבי Bus CAN במחצית הזמן הנדרש לביצוע העדכון בשיטות המסורתיות בתוך הסוכנות.
 
"כלי רכב כיום יכולים להכיל למעלה מ- 100 יחידות בקרה אלקטרוניות אשר אחריות על פעולת הרכב, החל משליטה במנוע ועד לניהול מיזוג האוויר. מציאת דרך יעילה וחסכונית כדי לתחזק את הכמות הולכת וגדלה של התוכנה בתוך המכוניות מהווה אתגר שהולך וגדל עבור יצרני הרכב וספקים מהשורה הראשונה", אמר רוג'ר לנקטוט, מנהל שותף של תחום תעשיית הרכב העולמית ב Strategy Analytics. "פתרונות כדוגמת vRapid Mobile Fuse הפתרון החדש של רד בנד, יכול לבטל את התלות של היצרן במשווקים לביצוע תחזוקת תוכנה שוטפת, ובסופו של דבר לחסוך ליצרנים ולצרכנים זמן וכסף".
 
ארכיטקטורת vRapid Mobile FUSE הינה בלתי תלויה ותומכת בכל פלטפורמת חומרה, כולל משפחת Freescale Qorivva MPC560xB/C/D  עם 32-bit MCU למכשירים משולבים עבור אפליקציות אלקטרוניות ברכבים. "תמיכת רד בנד במשפחת מוצרי Freescale Qorivva תאפשר ללקוחותינו מתעשיית הרכב לנהל את התוכנה ביעילות רבה יותר", אמר ברנט הנסון, מנהל מערכות גלובליות ואפליקציות, בקרי מיקרו לרכב ב Freescale Semiconductor, חברה מובילה בתחום פתרונות ייעודיים לשווקי הרכב, מוצרי הצריכה, התעשייה והרשתות. " הצורך שלנו לסייע בהפיכת כלי הרכב לבטוחים יותר, יעילים יותר ומותאמים לסגנון החיים של בעליהם, יחד עם שיתוף הפעולה עם רד בנד לאפשר עדכוני תוכנה לכל רכיב ברכב, מהווים צעד חשוב בדרך להשגת מטרה זו".
 
יורם זלינגר, מנכ"ל רד בנד תוכנה (בתמונה למעלה), אמר: "עם הצגת vRapid Mobile Fuse, רד בנד מראה שוב כי היא ממשיכה להוביל את שוק ניהול התוכנה עם כל סוג של תוכנה על גבי כל סוג של מכשיר.  כאשר הצגנו לראשונה את יכולות עדכון ה FOTA לתעשיית הרכב ב 2008, אפשרנו ליצרנים להימנע מהעלות היקרה של ביצוע  Recall, והיום ביצוע עדכוני תוכנה דרך האויר הינו תכונה הכרחי בכל כלי רכב עתידי. 5 שנים מאוחר יותר ב 2013, רד בנד שוב משנה את הפרדיגמה בכך שהיא מאפשרת ליצרנים לבצע עדכון מרחוק לכל רכיב אלקטרוני בתוך הרכב, אפילו ליחידת הבקרה האלקטרונית הקטנה ביותר, והיא מובילה את הדרך לכל רכב מקושר להפוך למנוהל תוכנה בדומה למכשירי צריכה אלקטרונים אחרים".
 
Fuse, אשר יהיה זמין ברבעון הרביעי של 2013, הינו רכיב חדש בחבילת המוצר vRapid Mobile. לקוחות vRapid Mobile הקיימים יוכלו לרכוש רישיון נוסף עבור תוכנת העדכון vRapid Mobile Fuse (Fuse UPI) והמקבילה מחולל עדכון vRapid Mobile Fuse (Fuse UPG), על מנת ליצור ולבצע עדכוני FOTA בסביבות מוגבלות משאבים. למידע נוסף – כאן.
 
 
Bookmark and Share