Telecom News - מתימו"פ חתמה שת"פ במו"פ עם קרן מחקר מאונ' Stony Brook מ- NY

מתימו"פ חתמה שת"פ במו"פ עם קרן מחקר מאונ' Stony Brook מ- NY

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מתימו"פ חתמה שת"פ במו"פ עם קרן מחקר מאונ' Stony Brook מ- NY
 מתימו"פ חתמה שת"פ במו"פ עם קרן מחקר מאונ' Stony Brook מ- NY
מאת: מערכת Telecom News, 7.10.13, 22:00לוגו
 
מנכ"ל מתימו"פ: שיתוף הפעולה יאפשר מימון פרויקטים בכ-200 אלף דולרים בשנה לשת"פ תעשייתי בין חברות ישראליות לחברות אמריקאיות.
 
מנכ"ל מתימו"פ, מישל היברט, חתם ביום חמישי האחרון על הסכם להפעלת תכנית שיתוף פעולה במחקר ופיתוח עם קרן המחקר של אוניברסיטת Stony Brook מניו יורק.
 
קרן המחקר מאגדת את הארגונים:
 CEWIT - Center of Excellence for Wireless and Information Technology;   ואת AERTC - Advanced Energy Research and Technology Center of Excellence 
 
תכנית שיתוף הפעולה הושקה אתמול (ב') במסגרת כנס באוניברסיטת תל אביב בשיתוף עם CEWIT, מרכז החדשנות בתחומי תקשורת ומידע של אוניברסיטת Stony Brook.
 
שיתוף הפעולה יאפשר מימון פרויקטים לשיתוף פעולה תעשייתי בין חברות ישראליות לחברות שמקננות סביב אוניברסיטת Stony Brook. את הפרויקטים בצד הישראלי יממן המדען הראשי במשרד הכלכלה, ובצד האמריקאי קרן המחקר בניו יורק. התקציב השנתי המוערך הינו כ-100 אלף דולרים מכל צד.
 
הסכם זה הינו השני שנחתם עם קרנות מחקר אוניברסיטאיות של ה-State  בניו יורק. ההסכם הקודם נחתם בשנה שעברה עם קרן המחקר של מרכז הננו CNSE מאוניברסיטת Albany.
 
מישל היברט, מנכ"ל מתימו"פ מדווח: "היעד שלנו לשנת 2014 הוא להביא כ-10 פרויקטים משתי האוניברסיטאות של ה-State  בניו יורק בתחום של מחקר ופיתוח תעשייתי בין  המדינות"
חתימת הסכם



 
 
Bookmark and Share