Telecom News - רכישת SoftLayer מניבה ל- יבמ פרי מהיר

רכישת SoftLayer מניבה ל- יבמ פרי מהיר

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> רכישת SoftLayer מניבה ל- יבמ פרי מהיר
רכישת SoftLayer מניבה ל- יבמ פרי מהיר
 מאת: חיים חביב, 11.10.13, 17:30IBM
 
יבמ מרחיבה את סל מוצרי הענן ומוסיפה לפורטפוליו יכולות אנליטיות חדשות לאחר ששילמה 2 מיליארד דולרים עבור SoftLayer.

IBM חשפה סדרת מוצרים ושירותים חדשים המאפשרים שילוב יכולות בסביבת ענן מחשוב וכלי ניתוח אנליטי, לקידום עסקים וצמיחה. המהלך נובע מרכישת SoftLayer, אותה רכשה לאחרונה יבמ בשני מיליארד דולרים בכוונה לנצל את כלי התשתית שלה כבסיס למכלול שירותי התוכנה והשירות של יבמ.
 
ניתוח של חברת הייעוץ IDC  דירג את יבמ בצמרת ספקי הכלים והשירותים, המשלבים אסטרטגיות מבוססות וארוכות טווח לצד יכולות ביצוע מוכחות. הדירוג העדכני משקלל סל משתנים, בין היתר: איכות המוצר, אסטרטגיית השוק והביצועים העסקיים לטווח קצר, כמו גם - יכולת הספק להתאים את מוצריו לדרישות הצפויות של הלקוחות במהלך 3-5 השנים הקרובות.
 
במסגרת הרחבת הפעילות בשווקים אלה, מציגה עתה יבמ כלים חדשים בתחום המדיה החברתית והמובייל, הנוספים לרשימה בת למעלה מ- 100 פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) שלה. החידוש המרכזי אותו חשפה יבמ, נוגע לשילוב יכולות הענן שלה עם נכסי התוכנה של SoftLayer, בעיקר באמצעות מערכות מומחה משולבות, שמיועדות לעבודה בסביבת ענן היברידי.
 
ביבמ מסבירים, כי בעידן החדש בעולם המחשוב צומחות ההזדמנויות העסקיות הגלומות בעבודה בסביבת ענן בקצב מהיר במיוחד.  על פי נתוני חברת הייעוץ גרטנר, 60% מכלל הארגונים בעולם צפויים לאמץ צורה כל שהיא של עבודה בענן מחשוב עוד השנה. חברת מחקר שווקים אחרת, GigaOm Research, צופה השקעות בהיקף כ- 158 מיליארד דולרים בענני מחשוב ברחבי העולם כבר בשנת 2014.
 
מאז רכישתה על ידי יבמ הרחיבה SoftLayer את רשימת לקוחות החברה ב- 1,600 ארגונים חדשים, ומונה עתה כ- 21,000 לקוחות ב- 140 מדינות. תשתיות SoftLayer יהוו בסיס לסל מוצרי הענן של יבמ, שכבר החלה בהעברת סל המוצרים שלה אל סביבת התשתית של SoftLayer: הסבה ראשונה כוללת את פלטפורמת הלמידה מרחוק של יבמ, המהווה כלי ראשון מסוגו המשלב מדיה חברתית כחלק מתהליך הלמידה. הגרסה החדשה של המערכת כבר משולבת ב- OpenPediatrics, רשת כלל-עולמית להדרכת רופאי ילדים, שהוקמה בשיתוף פעולה בין בית החולים לילדים בבוסטון ובין יבמ, ומשרתת כיום 420 בתי חולים ב- 78 מדינות ו-6 יבשות.
 
יבמ השלימה את תהליך ההסבה והמסחור המלא של טכנולוגיית פלטפורמת הלמידה ברשת חברתית שלה, על גבי הטכנולוגיה של SoftLayer. המערכת החדשה ניתנת ליישום במגוון רחב של תחומי משק ותעשייה, ובכלל זה עולם הקמעונאות, האנרגיה, שירותי תשתית, ממשל, שירותי בריאות ותעשיית הרכב. השילוב הייחודי הזה, הנשען על תקנים פתוחים, מאפשר לארגונים לשתף מידע וניסיון בעזרת תקשורת וידיאו בזמן אמת, בסביבת ענן היברידי.
 
תוכנה אחרת שנרכשה על ידי יבמ, Xtify, שמספקת כלי הודעות מיידיות במובייל על בסיס ענן, ומסייעת בשיפור המכירות למשתמשי מובייל, בהרחבת התנועה בחנויות ובהתאמה אישית של מוצרים ללקוחות, תותאם ותפעל בעתיד על גבי הפלטפורמה של SoftLayer.
 
חידושים במיקור המונים ובעולם הקמעונאות
היצע מוצרי התוכנה כשירות (SaaS) החדשים של יבמ, שהוצגו עתה לראשונה, מותאם לענות לצרכים ייחודיים של מנהלי קווי מוצר, מנהלי שיווק, מנהלי כוח אדם ומנהלי טכנולוגיות מידע בכל תחומי המשק והתעשייה.
 
במסגרת סל מוצרי כוח העבודה החכם שלה, משיקה יבמ אפליקציה חדשה להיזון חוזר ממשתמשים ניידים: האפליקציה מבוססת הענן מאפשרת למנהלי כוח אדם ועובדי מחלקותיהם, כמו גם למנהלי מכירות, שיווק או מחקרי שוק, לקבל במהירות תמונה מקיפה של עמדות העובדים או קהל היעד שלהם. מנהלים יכולים להשתמש בהיזון החוזר הזה על מנת לקבל החלטות מושכלות הנוגעות לשיפור פריון העבודה, שימור עובדים, וניהול הקשר עם עובדים.
 
האפליקציה החדשה של יבמ לניתוח אנליטי של סקרי כוח אדם, עושה שימוש בניתוח טקסט ובניתוח ויזואלי על מנת לגזור ולהציג יותר ממיליון פיסות מידע בלתי מובנה ממקורות אנונימיים, ובכלל זה 4.2 מיליון תגובות עובדים הנאספות מדי שנה בסקרים הנערכים באמצעות כלים של Kenexa, שאף היא נרכשה ע"י יבמ במהלך הכניסה שלה לעידן הענן והשיווק בענן וברשתות חברתיות. תוצאות הניתוח הזה מוצגות באמצעות "מפת חום", המציגה תמונה ויזואלית ייחודית של מגמות ועמדות במגזרים שונים של עובדים ולקוחות – בדרך המאפשרת למנהלים לשמור אצבע על דופק הארגון וביצועיו.
 
בצד כלי התוכנה והשירותים החדשים, הודיעה יבמ לאחרונה גם על זמינות מלאה של חבילת הענן החכם לעסקים חברתיים, SmartCloud for Social Business, על גבי תשתיות הפלטפורמה של SoftLayer. השירות מוצע באמצעות מרכז עיבוד נתונים של יבמ הפועל באמסטרדם – ודרך הענן, אל כל ארגון משתמש.
 
בתחום הקמעונאות, מוסיפה יבמ יכולות חדשות לסביבת הענן שלה, המיועדות לסייע למשווקים בריבוי ערוצים ולחנויות קמעונאיות כאחד בהרחבת המכירות ובהגדלת הרווחיות, באמצעות תהליך שיטתי של תמחור תחרותי. קמעונאים ומשווקים המשתמשים בפתרונות DemandTec של יבמ יכולים ליהנות מעדכון אוטומטי של מחירים, על בסיס השינויים בשוק בו הם פועלים – תוך שיפור אסטרטגיית התמחור שלהם.
 
IBM מרחיבה גם את יכולות כלי הענן שלה למשווקים דיגיטאליים, באמצעות כלים להתאמה אישית בזמן אמת, המסייעים לארגונים לשפר את תהליך התקשורת והמכירה ללקוחות ולהגדיל את הכנסותיהם. ניתוח אנליטי של מגוון גדול של משתנים ומשפיעים, החל מהיסטוריית חיפוש המוצרים על ידי הלקוח ועד להיסטוריית הרכישות שלו, מאפשר להציג המלצות למכירה צולבת, מכירה נוספת ומבצעים מותאמים אישית.
 
מיקומה של IBM בריבוע הקסם של גרטנר



 
 
Bookmark and Share