Telecom News - מי ממשתמשי האייפון/אייפד לא שמע עדיין על AppShopper?

מי ממשתמשי האייפון/אייפד לא שמע עדיין על AppShopper?

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> מי ממשתמשי האייפון/אייפד לא שמע עדיין על AppShopper?
מי ממשתמשי האייפון/אייפד לא שמע עדיין על AppShopper?

tאפלמאת: מערכת Telecom News, 15.10.13, 01:55
 
איך אפשר  לדעת מתי ניתן להוריד מהאפסטור אפליקציות בחינם שהיו קודם לכן בתשלום? תשובה: האתר שסורק כל הזמן את האפסטור להזדמנויות ולמבצעים ושחלק מבעלי האייפון/אייפד לא שמע עליו עדיין.

חלק מבעלי מכשירי ה-iOS עדיין איננו יודע, שקיים אתר מיוחד המדווח בזמן אמת על אפליקציות, שהפכו חינמיות לזמן מוגבל או באופן תמידי ואפליקציות, שהוזלו בחנות של Apple.

"סוד" ידוע הוא, שניתן לקבל בחנות של אפל הרבה מאד אפליקציות, שהיו בתשלום והפכו להיות חינמיות.  אלו אפליקציות, שעלו כמה דולרים ולפתע הופכות לחינמיות לזמן מוגבל או לצמיתות או שמחירן יורד באופן דרמטי לזמן מסויים. הבעיה: צריך לדעת מתי זה קורה בזמן אמת כדי לא לפספס את ההזדמנות לקבל בחינם אפליקציות מבוקשות, שהיו קודם לכן בתשלום בלבד.

כל יום באופן קבוע הופכות אפליקציות רבות בחנות אפל לחינמיות או למוזלות . מפתחים של אפליקציות בוחנים כל העת מחירים שונים של האפליקציות לכמה ימים כדי לבדוק מהו המחיר המיטבי, שניתן לקבוע לאפליקציה, או שהאפליקציה הופכת לחינמית כדי לעניין משתמשים באפליקציות אחרות בתשלום הקשורות אליה.

אולם, כדי להיות מעודכן צריך לבדוק כל יום את המצב בחנות של אפל.  אלא, אם יודעים על קיומו של אתר ותיק מאד ברשת, שעושה את העבודה למען המשתמשים ומספק דרך קלה לגלות מה חינמי ומה מוזל. 

האתר AppShopper מתעדכן כל העת עם כל המבצעים והשינויים בחנות. זו דרך מומלצת ביותר למצוא אפליקציות, שהפכו לחינמיות לזמן מוגבל או לתמיד אחרי שקודם לכן עלו כסף ואפליקציות, שהוזלו בצורה ניכרת.

מסתבר, שאתר זה, למרות שהוא ותיק משנת 2008,  ושהיו לו עד כה אינספור איזכורים, הוא עדיין נסתר מעיניהם של משתמשים שונים, ומהווה מקור לגילוי הסודות הטמונים בחנות האפליקציות של אפל רק לאלה, שדבר קיומו הגיע לאוזניהם.

ראוי לציין באשר לאפליקציות, שהן חינמיות מלכתחילה, שאתר Telecom News מכיל נכון להיום  כ-1,200 אפליקציות נבחרות בחינם לאייפון / אייפד וגם לאנדרואיד המצויות בתפריט "אפליקציות בחינם", שמכיל 12 קטגוריות (צילום, מולטימידיה, טיולים, תחבורה, סגנון חיים, צרכנות, עסקים, משחקים, תרגום ומילונים, יהדות וחגי ישראל, אפליקציות של גורמים רשמיים ואפליקציות כלליות למכשירים הניידים), ובמדור "חדשות עולם האפליקציות". בדיקת רשימות האפליקציות הללו לפי תחומי העניין גם זו דרך מומלצת להגיע לאפליקציות שימושיות ומעניינות חינם אין כסף.



 
אפליקציות
 


 





 
 
Bookmark and Share