Telecom News - אמזון תקדם הענן בישראל

אמזון תקדם הענן בישראל

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> אמזון תקדם הענן בישראל
אמזון תקדם הענן בישראל

וורנר ווגלס מאמזוןמאת:חיים חביב, 16.10.13, 16:45
 
אמזון הכריזה הבוקר על הרחבת פעילויות מחשוב ענן בישראל לתמיכה במעבר לקוחות ישראליים לענן. היא מעוניינת לאייש מבחר תפקידים במשרדה החדש.

ענקית הקמעונאות אמזון, חברת ענק מרשימת ה-Fortune 500 , הכריזה היום בתל אביב על תכנית להשקת משרד, שיסייע לתמוך בגידול הביקוש לשירותי ענן Amazon Web Services - AWS באזור  EMEA - אירופה מזרח תיכון ואפריקה וישראל. המשרד ייפתח בראשית 2014 ויתמוך בעסקים בכל הגדלים, החל בחברות הזנק ועד לארגונים הגדולים בישראל, במעבר אל ענן אמזון, AWS.

דר' ,Werner Vogels שסקר בהרחבה את פעילות שירותי הענן של אמזון ציין, כי חברות ישראליות היו בין הראשונות ב- ,EMEA שזיהו ואימצו את מודל שירותי הענן, כאשר AWS הושקה בשנת 2006. לדבריו, לקוחות הפועלים בישראל משתמשים בשירותים לקידום מגוון נושאים, החל בסביבות פיתוח ובחינות לניתוחי Big Data, יישומי mobile, web ויישומים חברתיים, וכלה ביישומים עסקיים ארגוניים הפועלים בעומסי עבודה כבדים במשימות קריטיות. ברשימת לקוחות AWS בישראל יש חברות מוכרות וצומחות במהירות, בהן myThings, Clicksoftware ו- Onavo (שנרכשה השבוע ע"י פייסבוק).

דר' וורנר ווגלס, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אמזון (בתמונה), סקר בהרחבה את פעילות ה- AWS. בין היתר ציין, כי כיום מספקת AWS, פלטפורמת תשתית אמינה, מדרגית ובעלות נמוכה בענן, שמעצימה מאות ואלפי ארגונים, גופי ממשלה וחברות הזנק ב- 190 מדינות ברחבי העולם. החברה מציעה למעלה מ- 30 שירותים שונים ובכלל זה: Amazon Elastic Compute Cloud Amazon Simple Storage Service ו- Amazon Relational Database Service . שרתי החברה  זמינים ללקוחות מאתרי Data Center בארה"ב, ברזיל, אירופה, יפן, סינגפור ואוסטרליה.

ווגלס סירב להשיב לשאלות באיזו מידה משתפת אמזון פעולה עם גופים וסוכניות ממשלתיות, שיש בהן כדי לפגוע בפרטיות המשתמשים או בנכסים רוחניים של החברות. הוא הסתפק בציון העובדה, שהחברה מצייתת בכל מקום באופן מלא להוראות החוק המחייבות.

סטיב מידגליי, ראש EMEA – Amazon  Web Services Amazon EU SarL ציין: "חברות ישראליות משתמשות ב- AWS לקידום חדשנות, לקיצור זמן יציאה לשוק והרחבת עסקיהם הגלובליים. הבחירה לפתוח משרד AWS בישראל מעידה על בסיס הלקוחות הגדל במהירות, המערך הרחב של הכישרונות וההשקעה, שאנו מבצעים לתמיכה באימוץ ענן ברחבי EMEA. אנו מצפים לעבוד עם יותר חברות ישראליות כדי לעזור להן להפחית השקעות במשאבי טכנולוגיה, תוך שמירה על רמות גבוהות של אמינות ואבטחה".

בין החברות, שהסכימו לחשוף את פעילותן בישראל מול אמזון: חברת ההזנק  Moovit, הפועלת לפיתוח יישומי תחבורה ציבורית למובייל מבוססי חוכמת המונים. היישום מספק לנוסעים תמונת מצב בזמן אמת על הנסיעה שלהם, סיוע בבחירת המסלול המהיר והנוח ביותר. יובב מידד, סגן נשיא למוצרים, Moovit: "החברה בנתה עלAWS  מיומה הראשון. רצינו להגיע לקהל גלובלי ולכן החלטנו לבנות את העסק שלנו בענן על מנת לנצל את היתרונות של סקאלביליות וגישה גלובלית, שמספקת AWS. על ידי שימוש ב- AWS הצלחנו להגדיל את השימוש באפליקציה שלנו בצורה דרמטית ולהגיע לשני מיליון מנויים רשומים בתוך פחות משנה מאז יצאנו לפעילות גלובלית. בלי הסקאלביליות של AWS והתמיכה של הצוות שלהם, לא היינו יכולים להגיע לתוצאות אלו".

דוגמא נוספת היא חברת Wix.com הצומחת במהירות ועושה אף היא שימוש בשירותיAWS  על מנת להתרחב ולשרת את בסיס המשתמשים הגלובלי שלה. Wix היא פלטפורמה פיתוח מבוססת ענן, המאפשרת ליצור ולנהל נוכחות באינטרנט בכלים חופשיים, שמאפשרים הקמת אתרים בשיטת ה- Drag and Drop. החברה משרתת כיום למעלה מ- 39 מיליון משתמשים ברחבי העולם ובכל חודש מצטרפים לשירותיה מיליון משתמשים נוספים. החברה צורכת שירותי AWS למספר משימות ובכלל זה כתשתית למו"פ על מנת לספק מיליוני דפים למנועי חיפוש ואינדקסים מדי יום, תוך שהיא שומרת על אתרי האינטרנט של הלקוחות שלה זמינים למנועי חיפוש ומעודכנים. "פתרונות AWS הם שירותים יקרי ערך בארסנל שלנו כאשר מדובר בפיתוח אב טיפוס מהיר של מערכת ועבור טיפול בשיאי ביקוש באתרי ייצור שלנו בדרך הכדאית ביותר".

לפעילות המשרד הישראלי יגויסו מנהלי לקוחות, מהנדסי פתרונות, מנהלים טכניים, צוותי תמיכה ותפקידים נוספים, שיעמדו בקשר ישיר עם אמזון. בחברה סירבו לנקוב בתקציב הפעילות או במספר העובדים, שתגייס השלוחה המקומית. המרכז ינוהל על ידי הראל יפהר, לשעבר מנהל השיווק העולמי של סאייטקס ב- HP.

המשרד החדש בישראל מתווסף למשרדים ומרכזי פיתוח אחרים של ,AWS שנפתחו באזור EMEA ב- 2013 בגרמניה והולנד.

מעוניינים להגיש מועמדות לתפקידים המוצעים, כגון: ארכיטקט פתרונות, מנהלי לקוח או מנהל טריטוריה? פנו באינטרנט באתר aws.amazon.com/careers.

Amazon Web Services קמה בשנת 2006 ומציעה לעסקים מגוון גדול של שירותי תשתית מחשוב במודל שירותי מחשוב ענן. כידוע, היתרון הייחודי של שירותי ענן הינו ביכולת לנצל לטובה מודל עסקי חדש ולהפוך הוצאות תשתית (Capex) לעלויות משתנות. עסקים אינם נדרשים עוד לתכנן ולרכוש שרתים ומשאבי IT שבועות או חודשים מראש. שימוש בשירותי AWS, מאפשר להם לצרוך משאבים בעיתוי ובכמות ההולמים לצרכי העסק, ועל ידי כך לקבל תוצאות מהירות יותר ובעלויות נמוכות יותר. 
 
הכרזה

 


 





 
 
Bookmark and Share