Telecom News - קלא טנכור מציינת את ייצור המערכת ה-3000

קלא טנכור מציינת את ייצור המערכת ה-3000

דף הבית >> חידושים הכרזות >> קלא טנכור מציינת את ייצור המערכת ה-3000
קלא טנכור מציינת את ייצור המערכת ה-3000
מאת: מערכת Telecom News, 18.10.13, 10:30קלא טנכור

הנהלת התפעול של חברת  קלא טנכור (KLA TENCOR) העולמי  מבקרת בימים אלה במפעליה במגדל העמק אשר בגליל ובמסגרת זו ציינה החברה את משלוח המערכת ה-3,000 מתוצרתה, המיועדת לאחד מלקוחותיה הגדולים מבין יצרניות הסמיקונדקטור הגדולות.

מדובר בציון דרך משמעותי בחיי קלא טנכור ישראל העוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של כלי מדידה אופטיים לתעשית הסמיקונרקטור ואשר נמצאת בעיצומה של תנופת פיתוח.

בימים אלו נמצאת החברה בגיוס נרחב של כח אדם ומצפה לחצות את רף ה-500 עובדים בחודשים הקרובים.

בשנה האחרונה גויסו כ-40 מהנדסים ומדענים חדשים, ומאמץ הגיוס נמשך בימים אלו.

עוד במסגרת ההתרחבות, בימים אלה הולכת ונשלמת הרחבתו של הקאמפוס במגדל העמק בהשקעה של כ- 100 מיליון שקל, שיכלול בין היתר הרחבת החדרים הנקיים  בכ- 1,500 מ"ר, והמצטרף לאלו הקיימים בשטח כולל של כ-4,000 מ"ר.

בנוסף מרחיבה החברה ומחדשת את ריצפת הייצור, מעבדות הפיתוח והמשרדים אשר יאפשרו את קליטת טובי המדענים והמהנדסים לשורות החברה.
 
חברת KLA Tencor ישראל, פועלת באזור התעשייה רמת גבריאל במגדל העמק מאז היווסדה בשנת 1986, והיא מהווה מרכז מחקר, פיתוח, ייצור, שיווק ומכירות הגדול ביותר של קלא טנכור העולמית מחוץ לארצות הברית.

החברה נמנית עם החברות המובילות בתחום פיתוח וייצור מכונות לתעשית הסמיקונדקטור ובין לקוחותיה העיקרים נימנים: אינטל, סמסונג,   tsmc תושיבה ועוד.    
חדר עבודה - קלא טנכור
Bookmark and Share