Telecom News - CSR 'מגלה' את ישראל ופותחת כאן מרכז מו"פ שהועבר מסין

CSR 'מגלה' את ישראל ופותחת כאן מרכז מו"פ שהועבר מסין

דף הבית >> חידושים הכרזות >> CSR 'מגלה' את ישראל ופותחת כאן מרכז מו"פ שהועבר מסין
CSR 'מגלה' את ישראל ופותחת כאן מרכז מו"פ שהועבר מסין
מאת: חיים חביב, 19.10.13, 23:30מנכ"ל CSR
 
CSR ישראל (לשעבר צורן) תהפוך למרכז הפיתוח הראשי של CSR העולמית בתחומי הדיגיטל. הרכישה הקפיצה את הכנסות CSR וקידמה את מעמדה בשוק האלקטרוניקה הבידורית.
 
בשבוע החולף לכדו את תשומת הלב ידיעות מעניינות בתחום ההייטק: ענקית הרשת החברתית פייסבוק רכשה את אונבו  הישראלית; ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון הכריזה על הקמת שלוחה בישראל לקידום שירותי ענן, מפגש הסטארטאפיסטים  Journey 2013 ריתק אליו אלפי משקיעים ויזמים. בין אלו הוצנעה מעט הידיעה על העברת פעילות פיתוח ענפה שלCSR  מסין לישראל והכרזת CSR ישראל כמרכז הפיתוח הראשי של החברה בתחום הדיגיטל.
 
CSR היא חברה מובילה בתחומה, שנסחרת בבורסת לונדון ושווי השוק שלה עומד על 1.3 מיליארד דולרים. הכנסותיה ברבעון השני 2013 עמדו על כ- 262 מיליון דולרים עם רווח נקי של כ- 30 מיליון דולרים. החברה הגדירה לעצמה מתווה אסטרטגי של חתירה בלתי מתפשרת למצוינות ('Push every boundry'), ואינה מהססת להתנסות במוצרים חדשניים, ובמרבית המקרים גם להצליח.
 
החברה, שנוסדה בקיימברידג' ב- 1999, המציאה ויישמה את טכנולוגיית הבלוטות' בשנת 2000 , והייתה לחלוצה, שהביאה את בשורת ה-GPS לצרכנים האזרחיים - פועלת לזהות את הטרנדים החמים של השנים הבאות, ומשקיעה תשומות ניכרות במנועי הצמיחה המובילים (ר' בהמשך).
 
השבוע (14.10.13), הכריז בתל אביב יופּ ואן ברדן (Joep van Beurden), מנכ"לCSR , כי CSR  ישראל (צורן לשעבר), שמעסיקה כ-300 עובדים בפארק התעשייה מת"ם בחיפה, הפכה למרכז הפיתוח הראשי והמוביל של CSR העולמית בתחום הפיתוח הדיגיטלי, 'מרכז מצוינות', ותנהל מעתה את כל פעילות הפיתוח הדיגיטלי של החברה ברחבי העולם.
 
יופּ ואן ברדן (בתמונה): "לאחרונה העברנו את פעילות הפיתוח בתחום ה-VLSI  (ר"ת: Very large scale integration, מעגלים אלקטרוניים משולבים המכילים ע"ג פיסת סילקון זעירה מעגלים המורכבים מעשרות עד מאות אלפי טרנזיסטורים) ממרכז הפיתוח שלנו בסין ל- CSR ישראל. אנו מאמינים ביכולות הגבוהות של CSR  ישראל, משלבים את הטכנולוגיה המפותחת כאן בתחומי הפעילות האחרים שלנו וחשים מחויבות גבוהה כלפי ישראל".
 
נזכיר כי,CSR  ישראל היא לא אחרת מאשר חברת צורן הישראלית, שנרכשה ע"יCSR  העולמית ב- 2011 והתבססה כמובילה עולמית - מפתחת פתרונות חומרה ותוכנה מתקדמים לשוק האלקטרוניקה הצרכנית.
 
ד"ר יצחק שנברג, מנכ"ל CSR ישראל וסגן נשיא בכיר ב- CSR העולמית: "אחת מכל שלוש מצלמות בעולם מבוססת על הטכנולוגיה של  CSR. מאחר, ששוק המצלמות נמצא בירידה מאז שכולנו מסתובבים עם מצלמה אישית המשולבת במכשירים הניידים שלנו, לקחנו את הטכנולוגיה שלנו לעולם מצלמות הווידאו והווידאו הלביש (Wearable). אנו יודעים בוודאות, כי הטכנולוגיה שלנו טובה מזו של המתחרות שלנו ואנו שואפים להפוך למובילי שוק גם בתחום הווידאו".

תוך כדי הדגמת ביצועי ויכולות CSR נחשף, כי בתחום הווידיאו ניתן למצוא את רכיבי CSR במגוון רחב של התקני צילום מובילים. בלטו בהדגמה מצלמות ייעודיות (לתנועה) של חברת Garmin, מבוססות רכיבי CSR מפיתוח הקבוצה הישראלית, שמתאפיינות ביכולות גבוהות - תמונה באיכות HD, ללא שימוש בג'יירו ועם יכולות ייצוב תמונה גבוהות גם בתנאי שטח בלתי יציבים.
 
ואן ברדן, שהגיע השבוע לישראל עם חברי ההנהלה הבכירה של החברה לפגישות רבעוניות, לא הסתיר, כי החברה בוחנת כל העת רכישת חברות טכנולוגיות צעירות, שיכולות לתרום לה באחד מחמשת מנועי הצמיחה שהגדירה לעצמה: Imaging, מערכות infotainment לרכב, Location & Indoor Location, קול ומוסיקה ו- Bluetooth Smart.
 
ואן ברדן: "רכישת חברות בתחום ה- 3D או זיהוי קולי בהחלט באות בחשבון. מבחינה אסטרטגית הפכנו מחברה המזוהה רק עם  הבלוטות', אותו המצאנו בשנת 2000, לחברה טכנולוגית מגוונת. אנו בוחרים לפתח פעילות בתחומים בהם יש לנו יתרון תחרותי והובלה של השוק".
 
ואן ברדן הביע סיפוק רב מהצלחת החברה: "הגיוון הטכנולוגי, הבחירה במנועי צמיחה המתיישבים עם הטרנדים החמים ביותר, העכשוויים והעתידיים, הבחירה במיזוג חברות מובילות כדוגמת צורן – כל אלה ניכרים היטב במצבה הפיננסי של החברה, שמציגה צמיחה עקבית של כ- 10% בשנה. בשנתיים האחרונות, מאז רכישת צורן, צמחה המניה מ- 2 פאונד (3.2$) למעל ל- 5 פאונד (8$)".

בשנים האחרונות הרחיבה החברה, שהתבססה בעבר בעיקר על מוצרי בלוטות', את פורטפוליו מוצריה וביססה אותו על מגוון טכנולוגיות חדשות (ר' שקף), שמעניקות לצרכן הסופי חווית משתמש עשירה, נוחה ומגוונת. בשנה האחרונה השקיעה החברה כ- 250 מיליון דולרים במו"פ.
CSR
 
CSR ישראל פועלת בחיפה ומעסיקה 300 מהנדסים הנהנים מאינטראקציה טכנולוגית בינ"ל. בין לקוחותיה: ניקון, סוני, פנסוניק, פיוניר, Alps, Harman, Continental ועוד.
למידע נוסף ר' אתר החברה.
 
CSR Logo



 
 
Bookmark and Share