Telecom News - CountEat-הרזיה בקליק-אפליקציה בחינם לדיאטה להימנעות מאכילה רגשית

CountEat-הרזיה בקליק-אפליקציה בחינם לדיאטה להימנעות מאכילה רגשית

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> CountEat-הרזיה בקליק-אפליקציה בחינם לדיאטה להימנעות מאכילה רגשית
מאת: מערכת Telecom News
23/10/13,  09:55
מטרת / הייעוד של התוכנה: אפליקציה בחינם לדיאטה המתייחסת לראשונה גם להתנהגות האכילה של המשתמש לסיוע ללמידת הרגלי אכילה בריאים ומשמשת ככלי טיפולי אישי לתקופה של עד 3 חודשים. האפליקציה היא מטעם מכבי שירותי בריאות אך זמינה לשימוש בחינם עבור הציבור כולו.
שם התוכנה: לאייפון ולאנדרואיד: CountEat - הרזיה חכמה בקליק.

לאייפון -גרסה אחרת של הדיאטן צחי כנען משנת 2012: CountEat Calories - An Innovative Diet Approiach for Counting Calories and Weight Loss.
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד (זו הגרסה החדשה, ששוחררה ב-21.10.13 ע"י מכבי שירותי בריאות בשיתוף עם הדיאטן צחי כנען)

בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון.
מאפייני התוכנה:

האפליקציה בחינם לאנדרואיד מסייעת להימנע מאכילה רגשית כמו אכילה במצבי עצבנות עייפות, שמחה ועוד.  היא לומדת את החולשות והתנהגויות האכילה המאפיינות את המשתמש והמקשות עליו לשמור על משקל תקין כמו נטייה לנשנש בשעות הלילה, אכילה מוגזמת כפיצוי על ארוחות שדולגו, או אכילה מתוך צמא,  ומציעה לו לקבל משוב אישי בצורת איתותים עם המלצות בזמן אמת, מסייעת לו לאמץ הרגלי אכילה בריאים יותר ועוזרת לו לזהות את "אזורי הסכנה" האישיים כדי להוביל לשינוי בהתנהגות האכילה לטווח ארוך. ניתן להיעזר בנתונים האישיים שנאספו בה כאשר הולכים לדיאטן/נית לשיפור הטיפול ולמתן תמונת מצב מדויקת.  

האפליקציה בחינם עוזרת למשתמש ללמוד לאכול לאט, לאכול מתוך רעב אמיתי ולא מתוך שעמום, או השפעה חברתית, ומסייעת לו להפסיק לאכול ברגע שמורגשת תחושת שובע. אם יתמסר לטיפול,  צפוי המשתמש לשפר תוך 3 חודשים את הרגלי האכילה שלו, תוך שהוא מודע לחולשותיו ובעל כלים וידע שיסייעו לו להתמודד עמם. בכל שלב יוכל המשתמש לחזור לאפליקציה ולהמשיך את השימוש בה.מי שרוצה רק לתעד את דפוסי האכילה שלו מבלי לקבל משוב מהאפליקציה, לצורך תיעוד ולמידה עצמית, יכול להגדיר רמת ליווי נמוכה ולוותר על הליווי החיצוני .

הערה: קיימות בישראל אפליקציות דיאטה ישראליות רבות נוספות ובחינם. הפופולרית ביותר באתר Telecom News היא האפליקציה בחינם חלי ממן דיאט אונלין. בנוסף החלה לתפוס תאוצה באתר האפליקציה בחינם Dietista - תזונאית אישית. מומלץ לקרוא את הכתבה הסוקרת אפליקציות לדיאטה רבות מהארץ ומהעולם, כדי לקבל החלטה.

 

מסך הרזיה חכמה בקליק CountEat

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share