Telecom News - רפאל רוכשת כמחצית ממניות חברת תקשורת דרום קוריאנית

רפאל רוכשת כמחצית ממניות חברת תקשורת דרום קוריאנית

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> רפאל רוכשת כמחצית ממניות חברת תקשורת דרום קוריאנית
רפאל רוכשת כמחצית ממניות חברת תקשורת דרום קוריאנית
 מאת: חיים חביב, 30.10.13, 22:15רפאל
 
החברות כבר משתפות ביניהן פעולה בפיתוח ובייצור מערכות ICT מתקדמות לשוק הביטחוני הקוריאני.
 
חברת רפאל (הרשות לפיתוח אמצעי לחימה במשרד הביטחון) חתמה השבוע בדרום קוריאה על הסכם לרכישת מניות של חברת פיין טלקום (PineTelecom) הדרום-קוריאנית, שמפתחת טכנולוגיות תקשורת מתקדמות. ההסכם לרכישת 49% ממניות החברה נחתם במהלך התערוכה האווירית המתקיימת בדרום קוריאה. שתי החברות תמשכנה לשתף פעולה בפיתוח ובייצור טכנולוגיות תקשוב מתקדמות לשוק הביטחוני בדרום קוריאה.
 
רפאל, שהתפרסמה בעולם בעיקר בשל פיתוח מערכות צבאיות מתקדמות - "כיפת ברזל", "שרביט קסמים", "מעיל רוח" טילי אוויר אוויר וטילים טקטיים מדויקים - היא מובילה עולמית גם בתחום מערכות תקשורת צבאיות, שכוללות מערכות אוויריות ותקשורת מבוססת תוכנה לכוחות יבשה כמו גם מערכות תקשו"ב אוויריות, דוגמת לייטנינג ורקהלייט, בהן נעשה שימוש רחב בחיל האוויר הישראלי ובחילות אוויר זרים. פיין טלקום מתמחה בפיתוח מערכות תקשורת נתונים לשימושים צבאיים ואזרחיים, ורשמה יכולות מוכחות בתחום זה.
 
במסגרת ההסכם, תקיימנה החברות שיתוף פעולה בפיתוח ובייצור מערכות תקשורת מתקדמות לצבא הקוריאני ותחלקנה ידע ויכולות בתחום. שתי החברות כבר משתפות ביניהן פעולה מזה מספר שנים בפרויקטים משותפים בדרום-קוריאה.
 
פיין טלקום תמשיך לפעול כחברה עצמאית ותשתף פעולה עם רפאל בתחום ההנדסה והתפעול. שיתוף הפעולה צפוי לחזק את יכולותיה של פיין טלקום להתמודד עם התחרות המתפתחת בשוק הדרום-קוריאני והעולמי ולהציע טכנולוגיות מתקדמות לשווקים אלה.
  
בטקס החתימה, שנערך השבוע בתערוכה האווירית בסיאול, אמר מנכ"ל רפאל, האלוף (במיל') ידידיה יערי, כי ההסכם מהווה המשך לאסטרטגיה הבינלאומית של רפאל להרחבת שותפויות עם חברות שונות ברחבי העולם: "ההסכם שחתמנו הוא הבעת אמון בחברת פיין טלקום כשותפה בשוק הדרום-קוריאני. שתי החברות מאמינות באסטרטגיה של ייצור מערכות שלמות ואנחנו מצפים לעבודה משותפת ולהעברה הדדית של ידע ומומחיות, באמצעותם נוכל לפתח יחד את דור העתיד של טכנולוגיות תקשורת מתקדמות".
 
מ.ה. יון, מבעלי חברת פיין טלקום: "הסכם הרכישה עם חברת רפאל הוא בעל חשיבות אסטרטגית עבורנו. שיתוף הפעולה עם רפאל יסייע לנו לממש את החזון שלנו להמשיך ולפתח מערכות מתקדמות עבור הצבא הקוריאני וגם לשווקים הבינלאומיים ולהתמודד בהצלחה בשווקים אלה".
 
תמונה מטקס חתימת ההסכם (מימין לשמאל): צ'אנגוו רו, סמנכ"ל בכיר פיין טלקום; אלוף (במיל.) ידידיה יערי, מנכ"ל רפאל: 

טכס חתימת ההסכם



 
 
Bookmark and Share