Telecom News - לכ-900 מפתחי אפליקציות בעולם יש יותר ממיליון משתמשים בחודש

לכ-900 מפתחי אפליקציות בעולם יש יותר ממיליון משתמשים בחודש

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> לכ-900 מפתחי אפליקציות בעולם יש יותר ממיליון משתמשים בחודש
לכ-900 מפתחי אפליקציות בעולם יש יותר ממיליון משתמשים בחודש
מאת: מערכת Telecom News, 12.11.13, 00:17אפליקציות

חברת המחקר Flurry בדקה את שוק האפליקציות מהזווית של המפתחים. היא מצאה, שהצמיחה החזקה ביותר בשנה האחרונה הייתה בקרב המפתחים העצמאיים "הבינוניים", אלה שאינם מספיק גדולים להיכלל ממש בפסגה.

במחקר שפורסם השבוע ע"י חברת Flurry, נמצא, שהגידול במספר המפתחים העצמאיים, שיש לאפליקציה שפיתחו מעל למיליון משתמשים בחודש ברחבי העולם, היה ברבעון שלישי של שנת 2013, 121% לעומת הרבעון הראשון של שנת 2012. מספרם קפץ מכ-400 מפתחים ל-875 מפתחים ב-18 חודשים, כפי שניתן לראות בתרשים להלן:


תרשים גידול מס' מפתחים עם 1 מיליון משתמשים
 
מספרם של המפתחים העצמאיים, שיש לאפליקציות שפיתחו יותר מ-20 מיליון משתמשים פעילים בחודש עלה מ-7 ל-32 באותה התקופה וזה גידול של 357% מרבעון שני של שנת 2012, כפי שניתן לראות בתרשים הבא:
 
 
תרשים ד=גידול של מפתחי אפליקציות להן יותר מ-20 מיל

הממצאים הנ"ל מהווים סימן ברור, שכלכלת האפליקציות למכשירים הניידים רחוקה עדיין מרוויה, ויש עדיין הזדמנות למפתחים חדשים להיכנס לשוק ולהשיג קהל משתמשים גדול. המספרים הללו גם מראים, שאצל 1.2 מיליארד משתמשי הסמאטרפונים והטאבלטים בעולם יש עדיין ביקוש רב לתכנים חדשים ולאפליקציות חדשות. ואכן, כשהשאיפה היא להגיע למספרים של עשרות מיליוני משתמשים ומאות מיליוני משתמשים כמו אפליקציות המסרים המיידיים, מפתחי האפליקציות עסוקים היום בפיתוח הרבה יותר מבעבר.



 
 
Bookmark and Share