Telecom News - 9 אפליקציות בחינם לניתוח מדדי ריצה - שווה לנסות לשדרוג חוויית הריצה

9 אפליקציות בחינם לניתוח מדדי ריצה - שווה לנסות לשדרוג חוויית הריצה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> 9 אפליקציות בחינם לניתוח מדדי ריצה - שווה לנסות לשדרוג חוויית הריצה
9 אפליקציות בחינם לניתוח מדדי ריצה - שווה לנסות לשדרוג חוויית הריצה
מאת: מערכת Telecom News, 23.11.13, 12:11אפליקציית ריצה

האפליקציות בחינם לריצה מיועדות להפיכת הריצה ל"ידידותית", תוך מתן מידע אישי על התקדמותה. הן מתעדות את רגעי הריצה, מספקות נתונים על מרכיביה, מנתחות את המידע ומחשבות מרחקים ושרפת קלוריות. מומלץ לבחון  אותן כדי לבחור את האפליקציה המתאימה ביותר. להלן 9 דוגמאות לאפליקציות ריצה:


האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון  RunKeeper GPS Track Running Walking Cycling מאפשרת חישוב מרחק ריצה, זמן ריצה וכמות שרפת קלוריות בשימוש בטכנולוגיית ה-GPS בסמארטפון. היא אחת מהפופולריות ביותר בעולם בתחום אפליקציות הריצה.

האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון Runtastic Running & Fitness משתמשת ב-GPS למפות את פעולות הריצה, הרכיבה וההליכה. היא מספקת נתונים על מרחק, זמן, מהירות, שרפת קלוריות ועוד. היא משווה ביצועים מול מטרות ומכילה גרפים לתצוגת הנתונים. היא מאפשרת אניטגרציה של הנתונים לאפליקציית הכושר הגופני והדיאטה הפופולרית ביותר MyFitnessPal, ומאפשרת שיתוף.
האפליקציה בחינם הזו דומה מאד לאפליקציה: MapMyRun GPS לאנדרואיד, ול-  Run With Map My Run - GPS Running, Jog, Walk, Workout Tracking and Calorie Counter לאייפון.

האפליקציה בחינם לאייפון PUMATRAC מנתחת גורמים חיצוניים המשפיעים על ביצועי הריצה כמו מזג אויר, התקופה בחודש, מיקום, זמן, פעילות ברשת החברתית וסוג המוזיקה שמאזינים לה בעת הריצה. היא 
מתעדת את כל רגעי הריצה, אוגרת את המידע ומנתחת אותו כדי לספק כל מיני היבטים שלה לשם שיפורה - היא נותנת המלצות מתי הביצועים יהיו הטובים ביותר. היא מספקת ממצאים לגבי מזג האוויר בו רצים הכי רחוק/מהר, באיזה חודשים רצים הכי הרבה וכד'. היא מספקת מסלולי ריצה עפ"י מיקום והיא משתמשת ב-GPS להציע מסלולים אלטרנטיביים. ניתן ליצור מסלול ריצה חדש ולשתף למען שאר המשתמשים. היא מראה מפה בה מוצג מסלול הריצה ומראה גם נתונים כמו כמו כמות הקלוריות ששורפים בריצה, מהירות, מרחק, מיקום, טמפרטורה ועוד. יש חנות באפליקציה.

אפליקציית הריצה בחינם לאנדרואיד ולאייפון Nike + Running
מאפשרת למדוד את הריצות, להשוות ביניהן ולשתף. היסטוריית האימונים נשמרת לצורך מעקב. במהלך הריצה מוצגים נתוני הזמן, המרחק והקצב ובכל מספר דקות או מרחק מוגדרים יש פידבק קולי המציין את הנתונים המצטברים.

האפליקציה בחינם לאייפון 
Strava Run - GPS Running, Training and Cycling Workout Tracker משתמשת בגרסה החינמית ב-GPS ומאפשרת לעקוב אחר הריצה, לנתח את ביצועיה, לצפות במפת הריצה, המרחק, כמות הקלוריות שנשרפו וכד' ולשתף ברשתות החברתיות. האפליקציה מנסה לשמור על חיי הסוללה ע"י סגירת ה-GPS כשמפסיקים לרוץ.

האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון Sport Tracker מבוססת GPS ומודדת מרחק ריצה, קצב וזמן ומספקת פידבק קולי כל ק"מ. ניתן לשתף.

האפליקציה בחינם לאייפון  Fleety Fitness מספקת תרגילים בטקסט ובווידאו HD. ניתן ליצור מערכת אימון אישית לפי מטרות, זמן וציוד. היא מספקת מידע לגבי היכולות האישיות, מנתחת את הנתונים וההתקדמות  וטובה לרצים למרחקים ארוכים אך גם ליוגה, תרגילי כושר להורד תמשקל, טניס שולחן ועוד.ניתן ליצור בה מערכת תחרותית מול חברים ולקבל נקודות בכל הרמות.
 
בונוס: האפליקציה לריצה חברתית Map My Run בחינם לאנדרואיד ולאייפון, שבנוסף למתן מוטיבציה ושימוש בהנחיות קוליות הנוגעות לקצב הריצה, שנועדו לסייע בעמידה ביעדים, היא מציעה מסלולי ריצה באזור המשתמש, שאותם יצרו חברים בקהילה. סוג זה של רשת ריצה חברתית מאפשר לשתף את המסלול האהוב, להתחבר לחברים ולצפות בביצועיהם, לעודדם אול לרדת עליהם.... האפליקציה מתחברת לרוב שעוני וצמידי הספורט וניתן לעדכן בה גם את סוג נעלי הריצה לשם עדכון עתידי באשר למועד הראוי להחלפתם. אגב, האפליקציה בחינם Flexibility & Stretching לאייפון ו-Flexibility Workout Exercises לאנדרואיד עוזרת לשפר את הגמישות וכאבי ברכיים - בעיות של הרצים למרחקים. היא נועדה לשפר את טווחי התנועה, להתמיד בריצה ולהימנע מפציעות.

 
אפליקציות ריצה











 



 
 
Bookmark and Share