Telecom News - קרנבל בברזיל: הצלחה אדירה למשתתפי המשלחת הישראלית

קרנבל בברזיל: הצלחה אדירה למשתתפי המשלחת הישראלית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> קרנבל בברזיל: הצלחה אדירה למשתתפי המשלחת הישראלית
קרנבל בברזיל: הצלחה אדירה למשתתפי המשלחת הישראלית באירוע השת"פ הטכנולוגי ברזיל-ישראל ב-27.11.13
מאת: מערכת Telecom News, 2.12.13, 17:50דוד חוה

בלעדי: משלחת של 10 סטארטאפים ישראליים השתתפה באירוע מוצלח בסאו פאולו בברזיל, שיוביל לאירוע נוסף בסאו פאולו בקרוב.  גופי התקשורת וההפצה בברזיל, הביעו רצונם לחיזוק שיתופי הפעולה עם חברות הזנק מישראל.

משלחת של 10 חברות מישראל השתתפה באירוע, שהתקיים בשבוע שעבר בסאו פאולו. את האירוע הובילה חברת MIW בחסות אתר Telecom News ובסיוע החברות CHECKMARX וPYRAMID ANALYTICS-, שנרתמו לטובת קידום הפעילות.

גופי הפצה ותקשורת בברזיל, שנטלו חלק במפגשים, כולל TELEFONICA ,ERICSON וכיוב', הביעו את רצונם בחיזוק הפעילות לחשיפה ולשת"פ עם חברות טכנולוגיה מישראל.

פאולו פורטוקררו, מנהל הפעילות שלMIW  בסאו פאולו: "הייתה הפתעה מהעוצמה והיכולת של החברות הישראליות ונוצר כר רחב מאוד לפעילות ענפה כמו גם בקשות לקיום מפגשים דומים כבר בחודשים הקרובים".

עפרה ריקלין, סמנכ"ל שיווק בינלאומי בחב'  MIW: "אדגיש מספר נתונים סטטיסטיים, על מנת להבין את הפוטנציאל העצום הגלום בשוק זה, שמונה 200 מיליון נפש ואת המהפכה שהוא עובר: זהו שוק המונה מעל ל-80 מיליון גולשי אינטרנט ומובחן כמהיר מזה האמריקאי בקצב הצמיחה של המדיה החברותיות והשימוש בהן. בברזיל יש 65 מיליון משתמשי פייסבוק, השוק הגדול ביותר אחרי זה האמריקאי ומעל ל- 41 מיליון משתמשי טוויטר.

יתירה מכך, הזמן בו מבלים גולשי הפייסבוק הברזילאים במדיה חברתית צמח ב 208% במהלך 2012  ל-535 דקות למשתמש בממוצע לחודש בודד.

במהלך העשור האחרון גדלה שכבת הביניים בברזיל ב-40% ולאחר מאמצים ומדיניות ממשלתית לחבר את האוכלוסייה לאינטרנט, הגיע מספר הברזילאים להם יש גישה לשימוש באינטרנט ל-100 מיליון, והצפי הוא  ל-80% מהאוכלוסייה נגישים ומשתמשים כבר בעוד שנתיים לקראת 2016 (כמעט הכפלה)".

דוד חוה (בתמונה למעלה) מנכ"ל MIW: "המספרים הם למעשה מדהימים בהיקפם ומסבירים באופן ברור את הרצון שלנו להשקיע מאמצים והמשאבים בשוק ייחודי זה, וכמובן מצביעים על הכדאיות של יותר חברות הייטק והזנק ישראליות, להעיז ולהפנות משאבים במטרה להיות חלק פעיל בשוק צומח זה".
 
מי ומי במשתתפים :
לוסיאנה דטוני - נספחות ישראל בברזיל כאן.
פאולו פורטוקררו – מנהל פעילות MIW בסאו פאולו – כאן.
פביאנו לימה, מנהל שיווק חברת אבטחת המידע Checkmarx בברזיל – כאן.
הרברט אוכטמן, מנהל שיווק חברת PYRAMIDכאן.
פאולו אוג'דה, מנהל שיווק אזורי, חברת Support Machineכאן.  
פביאנו לימה מימין, צ'קמרקס, ודוד חוה, מנכ"ל MIW  משמאלו – כאן.
סרג' אוסט, מנכ"ל חברת שירותי התקשורת World8כאן ובתמונה למטה.
סרג' אוסט



 
 
Bookmark and Share