Telecom News - איך לגנוב ביטקוין תוך 10 שניות בשידור חי?

איך לגנוב ביטקוין תוך 10 שניות בשידור חי?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> איך לגנוב ביטקוין תוך 10 שניות בשידור חי?
איך לגנוב ביטקוין תוך 10 שניות בשידור חי?
מאת: מערכת Telecom News, 23.12.13, 22:17
ביטקוין
מנחה טלוויזיה הפתיע את הקולגות שלו במתנה בביטקוין בעת שידור חי. הסכום נגנב תוך שניות.

אתר Business Insider דיווח היום, ש-Malt Miller מנחה חדשות ב-Bloomberg TV הפתיע בשידור חי של תכנית על הביטקוין, את הקולגות שלו Adam Johnson ו-Trish Regan  כל אחד במתנה בביטקוין לחג בערך של 20 דולרים. (ממש לא מספיק כדי לקנות משהו לחג...). Adam Johnson, בחוסר זהירות או ידע, חשף לזמן קצרצר של 10 שניות את ה-QR code בטלוויזיה. כלומר, חשף את מספר החשבון של המנחה ואת ה-PIN. הביטקוין נגנב מיידית (ע"י סריקה מהירה של הקוד ששודר באיכות HD).
 


הגנבה בוצעה ע"י משתמש Reddit תחת הכינוי milkyywaymasta, שדיווח על כך, ועל נכונותו להחזיר את הסכום, כי עשה זאת כדי ללמד שיעור באבטחת ביטקוין כדלקמן:
 
 
I was watching bloomberg where they are doing the "12 days of bitcoin". The guy that is hosting the series gave bitcoin gift certificates to the other two hosts. One of them opens up the certificate to reveal QR code of the private key. They then proceeded to show a closeup of the QR code in glorious HD for about 10 seconds. Hilarious.
...
I took it, it was only $20 worth. It was exhilarating nevertheless. I'll send it back once Matt gives me a new address since someone else can sweep the old one. A segment on Bitcoin security and the importance of NOT showing the private key and also BIP0038 (Password Encrypted Private Keys) Wallets will be more than enough compensation. Blockchain confirmation and Public key of where i sent the bitcoin
 
המנחה ההמום ברך את ההאקר על הלקח הנלמד ממעשהו לגבי אבטחת הביטקוין ואמר שהוא יכול לשמור אצלו את הביטקוין בערך של 20 הדולרים כמתנת חג ממנו.



 
 
Bookmark and Share