Telecom News - סטארטאפים מישראל יקיימו פגישות עם גופי השקעה בסן - פרנסיסקו

סטארטאפים מישראל יקיימו פגישות עם גופי השקעה בסן - פרנסיסקו

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סטארטאפים מישראל יקיימו פגישות עם גופי השקעה בסן - פרנסיסקו
סטארטאפים מישראל יקיימו פגישות עם גופי השקעה בסן - פרנסיסקו
מאת: מערכת Telecom News, 30.12.13, 22:40דוד חוה

גל הרכישות האחרונות של חברות ישראליות ע"י מובילות השוק בארה"ב, יצר שם היענות מוגברת ורצון לפגוש ולאתר חברות היי-טק והזנק נוספות מישראל.

ב-26.2.14, יתקיים בסן פרנסיסקו "עמק הסיליקון", בשיתוף עם קבוצת Tyconpartners האמריקאית,  יום של פגישות "אחד על אחד" עם משקיעים, אנג'לים, קרנות הון סיכון וגופי השקעה מארה"ב. זאת, באירוע, שבמרכזו פגישות "אחד על אחד" עבור החברות מישראל במלון Hilton San Francisco.

דוד חוה (בתמונה), מנכ"ל חברת הייעוץ  MIW: "ישראל היא חממה עולמית לטכנולוגיות, חדשנות ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, מה שמעצים את ההתלהבות והמוטיבציה ללימוד והתוודעות לטכנולוגיות המגיעות מישראל.

הייתה קפיצה בגודל וברמה של אקזיטים של חברות ישראליות, שנעשו במהלך השנה האחרונה דוגמת WAZE שנרכשה ע"י ענקית האינטרנט גוגל בסכום של 966 מיליון דולרים, ,Adap.tv שנרכשה בידי ענקית המדיה האמריקאית AOL תמורת כ- 405 מיליון דולרים, ו  ,Onavo-שנרכשה בידי Facebook תמורת כ- 400 מיליון דולרים. כל אלה רק מעצימים ומגדילים את "הרעב" של גופי השקעה אמריקאים לקחת חלק במגמה זו ולבחון חברות וטכנולוגיות המיובאות מישראל. ס"ה ראינו ב-2013 אקזיטים בערך של 7.6 מיליארד דולרים מתחומי האינטרנט, המדיה ומדעי החיים והדבר מוביל גופי השקעה בארה"ב לבדוק סטראטאפים מישראל".

גלן בירמןגלן בירמן (בתמונה משמאל), מנכ"ל בנק ההשקעות האמריקאי Tyconpartners: "אנשי עסקים אמריקאים ומשקיעים מעוניינים היום יותר מתמיד בקשר עם תעשיית ההיי-טק הישראלית ורוצים להיות מעורבים בה. האירוע הקרוב יפגיש קרוב ל-50 משקיעים וגופי השקעה עם חברי המשלחת הישראלית, ואין ספק כי זוהי הזדמנות ממשית לכל משתתף. 

התחומים החמים כעת בנוסף למדיה, אינטרנט ושימושי סלולר, הם גם רובוטיקה ואף תחומים מסורתיים יותר, דוגמת ציוד רפואי ואיכות הסביבה". 

פרטים נוספים והרשמה ניתן דרך אתר האירוע.
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share