Telecom News - CloudHashing.com לכריית ביטקוין מכריזה לראשונה על אחריות לביטקוין

CloudHashing.com לכריית ביטקוין מכריזה לראשונה על אחריות לביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> CloudHashing.com לכריית ביטקוין מכריזה לראשונה על אחריות לביטקוין
CloudHashing.com לכריית ביטקוין מכריזה לראשונה על מתן אחריות לביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 1.1.14, 11:12CloudHashing

בתעשיית כריית הביטקוין, בה קיום התחייבויות אינו הנורמה, מזעזעת הודעת CloudHashing את השוק התחרותי בעת בה מתחיל הביטקוין להיכנס למיינסטרים.

ראשונים לדווח: חברת CloudHashing, שעלתה לכותרות בעולם בהתייחס לחוות 100 המחשבים לכריית ביטקוין ליד חוג הקוטב הצפוני באיסלנד, כפי שדיווחנו ראשונים ב-23.12.13 – כאן, הודיעה היום, על מה שמכונה The Industry-First Bitcoin Guarantee in the Cloud Mining Space ועל הורדת מחירים ללקוחות.

החברה הודיעה בהודעה לעיתונות,  שאנשים יכולים לקבל מחיר של 9.49 דולרים ל-Gigahash/sec החל מ-15.2.14 או לקבל פיצוי מלא. לשון ההודעה:
customers can now pre-order cutting-edge Bitcoin mining contracts at a cost of just $9.49 per Gigahash/sec guaranteed to begin Feb. 15 or full refunds will be given

המחיר הזה ל-Gigahash נמוך משמעותית מאד מכל המתחרים ומשנה, למעשה, את "כללי המשחק". החברה גם הורידה את דמי הניהול, שנדרשו לתשלום חשבונות החשמל והאחזקה של מרכזי בסיסי הנתונים.

היזם, שהקים את החברה הלונדונית, Emmanuel Abiodun, מעוניין להביא את כריית הביטקוין לכל אחד בצורה קלה ובאופן שאנשים יוכלו להרשות זאת לעצמם.

כפי שדיווחנו בכתבה על חוות המחשבים באיסלנד, הקים היזם חווה נוספת בדאלאס טקסס. היא מתבססת על הארכיטקטורה החדשנית CoinTerra 28nm ASIC בסקאלה חסרת תקדים. Abiodun טוען, שהחברה מסוגלת עתה עקב השימוש בטכנולוגיות החדשות ביותר לעמוד במתן אחריות, מה שחברות אחרות אינן מסוגלות לתת. לשון ההצהרה:
By building our newest datacenter at such a massive scale using the latest technology, we are able to make these kinds of guarantees where others can't

CloudHashing היא חברת טכנולוגיות לכריית ביטקוין המאפשרת ללקוחות לרכוש חוזי כרייה ולהרוויח ביטקוין דרך האתר שלהם. היא חלוצה בתחום זה והייתה הראשונה להציג כריית ביטקוין מבוססת ענן. לחברה יש אלפי לקוחות . היא צומחת בשעה שהביטקוין, המטבע האינטרנטי בעל הטכנולוגיה הייחודית שלו, הולך ונעשה יותר ויותר פופולרי ומשנה את הדרך בה רבים קונים דברים ברשת באותה דרך בה מהפכת האינטרנט שינתה את הדרך בה אנשים מתקשרים זה עם זה.

עדכון 18:14: נושא מתן האחריות היוצא דופן הנ"ל בולט על רקע של ידיעה היום בדבר תביעה, שנוטים להגיש כורי ביטקוין כנגד חברה בשם HashFast על אי אספקה במועד של Bitcoin Asic, איחור של כמה חודשים שגורם להם הפסדים גדולים על רקע עליית ערכו של הביטקוין מחד וקושי הכרייה הגדל מיום ליום מאידך. החברה מסרבת לפצות את הלקוחות במיוחד כאשר הם דורשים את הפיצוי בביטקוין (שערכו עלה מ-75-150 דולרים דאז בעת ההזמנה). HashFast היא דוגמא לחברה שמפזרת הבטחות ולא עומדת בהן, כאשר תזמון הוא דבר קריטי בעולם הביטקוין המשתנה במהירות.
 
כרייתביטקוין



 
 
Bookmark and Share