Telecom News - הקלות הבלתי נתפסת לשליפת מידע עסקי ופרטי מהסמארטפון

הקלות הבלתי נתפסת לשליפת מידע עסקי ופרטי מהסמארטפון

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הקלות הבלתי נתפסת לשליפת מידע עסקי ופרטי מהסמארטפון
רד-בנד הצליחה לשכנע מנהלים, שעובדיהם המשתמשים ב-BYOD הם מטרה ברורה לגנבת כל המידע העסקי החסוי ובקלי קלות, דרך הפרצות הקיימות במכשירי הסמארטפון שלהם. אפליקציית משחק, שפותחה ע"י app2real, הדגימה להם את הפרצה ושכנעה גם את המהססים.
מאת: אבי וייס, 4.1.14, 17:30שלומי כהן

בלעדי: חברת Red Bend Software (שמרכז הפיתוח שלה בהוד השרון) החלה לפתח בשנה החולפת פתרון חדשני ומהפכני לעולם ה-BYOD לארגונים ולעסקים, שבהם מרשים לעובדים להשתמש בסמארטפונים ובטאלבטים הפרטיים שלהם כדי לעבוד מרחוק. את פרטי הפתרון החדשני הזה נחשוף בקרוב מאוד. אולם, במהלך החיפוש אחרי חברות פוטנציאליות להיכנס לניסוי בטא של הפתרון החדש, נתקלו אנשי השיווק של Red Bend בחוסר אמון מצד מנהלים, חוסר אמון לטענות, שיש בכלל אפשרות כזו לגנוב את כל המידע העסקי מהסמארטפון מבלי שבעליו (ומנהלי ה-IT) ירגישו בכך, ושמערכות ה-MDM וה-Security הקיימות, שנועדו להגן על הסמארטפונים והטאבלטים, כלל אינן מגינות על המידע הקיים במכשיר. 

שלומי כהן (בתמונה), מנכ"ל app2real, חברת הזנק מרעננה בוגרת חממת האבאנאנה מרעננה: "פיתחנו אפליקציה לאנדרואיד. את האפליקציה ניתן להוריד מכאן תחת השם: Security demo game. אפליקציה זו פותחה עבור חברת רד-בנד על מנת להראות את הקלות בה ניתן להגיע למידע עיסקי דרך סמארטפונים של עובדי חברה. האפליקציה מריצה משחק רגיל, Arcade & Action, תוך כדי המשחק האפליקציה מעבירה את פרטי המשתמש כולל התמונות שלו המיקום שלו וכל התכתובות שלו לשרת ההדגמה של חברת רד-בנד. המנהלים, ששיחקו באפליקציה, היו מזועזעים מהקלות בה המידע עובר מהמכשיר שלהם לשרת חיצוני האוסף את המידע הזה".

המשחק הזה, שהוצג בכנס בינלאומי, שיכנע והפתרון החדש של רד-בנד יצא לשוק בקרוב, עם סיום הרצת הבטא בארגוני הענק, שהסכימו להשתתף בבטא עם עובדיהם. יש לציין, שהרבה אפליקציות, שעובדים מורידים למכשירים שלהם, מוציאות מידע בקלות מהמכשיר ללא ידיעת העובדים, תוך עקיפת כל מנגנוני ההגנה.

חברת app2real פיתחה שורה מרשימה של אפליקציות לפי הזמנות (בעיקר דחופות), כולל האפליקציה החדשה WeCallU (ניתנת להורדה בחינם כאן), שהופכת את ההתקשרות למוקדי שירות ומידע של חברות גדולות לחוויה אחרת. זאת, משום שהקישור למוקד ולאיש המטפל ספציפית בבעיה אודותיה מתקשרים, יתבצע בדיוק בזמן הפנוי להתקשרות מצד המשתמש באפליקציה, ללא צורך להמתין על הקו ו"לשוטט" בין תפריטים קוליים אין סופיים תוך שמיעת "מוזיקה מרגיעה".  
app2real



 
 
Bookmark and Share