Telecom News - IBM מכרה ל-Lenovo את עסקי שרתי x86 שלה ב-2.3 מיליארד דולרים

IBM מכרה ל-Lenovo את עסקי שרתי x86 שלה ב-2.3 מיליארד דולרים

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> IBM מכרה ל-Lenovo את עסקי שרתי x86 שלה ב-2.3 מיליארד דולרים
IBM מכרה ל-Lenovo את עסקי שרתי x86 שלה ב-2.3 מיליארד דולרים
 מאת: מערכת Telecom News, 23.1.14, 13:32IBM
 
סכום המכירה כולל 2 מיליארד דולרים במזומן והשאר במניות של Lenovo. לאחר המכירה IBM תתמקד בשרתים גדולים, במחשוב קוגניטיבי ובמחשוב ענן.
 
 
יבמ מוכרת ללנובו את עסקי שרתי ה- x86 שלה הכוללים את שרתי BladeCenter  ,System X, את שרתי להב ומתגי Flex System, את המערכות המשולבות ממשפחת ,Flex שמבוססות על מעבדי x86, את שרתי NeXTScale ו- iDataFlex, ותוכנה הקשורה לתפעולם, את הרשתות לשרתי להב ואת פעילות התחזוקה. IBM תמשיך לייצר את המחשבים המרכזיים שלה ממשפחת System z, מערכות POWER, מערכות אחסון, שרתי Flex המבוססים על מעבדי Power ומכשירים משולבים מדגמי PureApplication ו- PureData ולפתח ולהרחיב את סל מוצרי התוכנה לסביבת חלונות לינוקס ע"ג פלטפורמות x86.
 
Lenovo ו-IBM מתכוונות להיכנס לשת"פ אסטרטגי למכירות OEM ושיווק של מערכות האחסון של IBM ברמת הכניסה של השוק וברמת הביניים מדגמי Storwize, מערכות אחסון בקלטות, תוכנה למערכת קבצים מקבילית (GPFS), פתרונות כניסה לסביבת הענן החכם SmartCloud ורכיבים נוספים כמו מערכות System Director.
 
עם השלמת העסקה, תקבל Lenovo אחריות לפעילות שירות הלקוחות והתחזוקה. IBM תמשיך לספק שירותים בשםLenovo  לתקופה נוספת. כך, שהשינוי לגבי הלקוחות יהיה מזערי.
 
כ- 7,500 עובדי IBM בעולם צפויים לקבל הצעות עבודה ב-.Lenovo
 
העסקה כפופה לעמידה בדרישות רגולטוריות במדינות הנוגעות לפעילויות השונות הכלולות בה. במהלך התקופה עד להשלמת העסקה לא צפוי שינוי בפעילות 2 החברות בתחום השרתים.
Lקמםהם



 
 
Bookmark and Share