Telecom News - לוקהיד מרטין ו-EMC תשקענה בפעילות מו"פ בב"ש בשיתוף אוני' בן גוריון

לוקהיד מרטין ו-EMC תשקענה בפעילות מו"פ בב"ש בשיתוף אוני' בן גוריון

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> לוקהיד מרטין ו-EMC תשקענה בפעילות מו"פ בב"ש בשיתוף אוני' בן גוריון
לוקהיד מרטין ו-EMC תשקענה בפעילות מו"פ בב"ש בשיתוף אוני' בן גוריון
מאת: מערכת Telecom News, 26.1.14, 16:45ארנה ברי
 
החברות תשקענה (בתחילה כנראה מיליון דולרים) ותקדמנה תכניות מחקר ופיתוח משותפות בתחומי מחשוב ענן, אנליזת נתונים וטכנולוגיות סייבר. פעילות המו"פ תתקיים במרכז פיתוח שיוקם בפארק התעשיות המתקדמות בבאר שבע, בשיתוף עם אוניברסיטת בן גוריון.
 
לוקהיד מרטין ו-EMC  חוברות להשקעה וקידום של תכניות מחקר ופיתוח משותפות בפארק התעשיות המתקדמות בבאר שבע. השקת הסכם המו"פ המשותף תתקיים ב-27.1.14 בכנס CyberTech 2014, בגני התערוכה, תל אביב, בחסות מטה הסייבר הלאומי.  בכירים  מ-2 החברות משתתפים במסלולים השונים של הכנס כמרצים במליאות ובפאנלים. לינק לתכני הכנס - כאן
 
לוקהיד מרטין ו-EMC מתכוונות לפתח ולקדם יחד בישראל, שיתופי פעולה עם התעשייה, הממשלה והאקדמיה, תוך מיקוד בתכניות מחקר ופיתוח בבאר שבע בתחומים – מחשוב ענן, אנליזת נתונים (ביג דאטה) וטכנולוגיות הקשורות לתחום הסייבר. פארק התעשיות המתקדמות בבאר שבע יספק ל-2 החברות תשתית לשיתוף פעולה עם חוקרים בתעשייה ובאוניברסיטת בן גוריון, סטארטאפים וקרנות הון סיכון.
ההשקעה המשותפת הראשונית, שתבצענה החברות, (נאמדת במיליון דולרים) תשמש להעסקת מומחים מקומיים, בין היתר, מאוני' בן גוריון, שיעסקו בפיתוח פתרונות, שישולבו בהיצע הטכנולוגי של 2 החברות. צוות עבודה משותף של לוקהיד מרטין ו-EMC יוקם במטרה לזהות את הזדמנויות המו"פ, לתמוך ולנהל את הפרויקטים השונים עד הבשלתם.

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב EMC Corporation ומנכ"לית מרכז המצוינות של EMC ישראל (בתמונה למעלה): "הקהילה היזמית והקהילה האקדמית בישראל מציעות שילוב ייחודי של כישורים, חדשנות ורוח חלוצית. אנו מצפים, ששיתוף הפעולה עם לוקהיד מרטין יסייע ל-EMC להמשיך ולהאיץ את פעילות המו"פ ולתרום להצלחתה של המשימה הלאומית, להוביל חדשנות ברמה הגלובלית".

כספקית טכנולוגיות מידע בארה"ב, הייתה נוכחותה של לוקהיד מרטין עד כה בישראל ממוקדת בתחומי התעופה והביטחון. כעת צפויה החברה להגדיל את פעילותה בישראל, באמצעות חטיבה עסקית חדשה, שהושקה לאחרונה - לוקהיד מרטין ישראל.

ד"ר ג'ון אוונס, סגן נשיא להנדסה וטכנולוגיה בלוקהיד מרטין העולמית: "המטרה שלנו היא לעודד מחקר מעשי והמשך צמיחה בסקטור הטכנולוגי של ישראל. אנו מזהים עלייה בדרישות הגלובליות, כמו גם שפע של חדשנות, שמקורו בישראל ובאוניברסיטאות שלה".

פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון: "אוני' בן גוריון גאה לשתף פעולה עם לוקהיד מרטין ו-EMC, במסגרת יוזמה חדשה זו, שמצטרפת לשיתוף הפעולה המוצלח המתמשך שלנו עם EMC. פעילות המו"פ המשותפת עם לוקהיד מרטין ו-EMC תספק כר פורה לפיתוח ושיתוף מחקר, משאבים, כישורים ופתרונות חדשניים לטובת אתגרים לאומיים וגלובליים".
                  
 
EMC



 
 
Bookmark and Share