Telecom News - iGrow-לגדול נכון-אפליקציה בחינם למחשבון מעקב משקל וגובה של ילדים

iGrow-לגדול נכון-אפליקציה בחינם למחשבון מעקב משקל וגובה של ילדים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> iGrow-לגדול נכון-אפליקציה בחינם למחשבון מעקב משקל וגובה של ילדים
מאת: מערכת Telecom News
16/02/14,  12:29
מטרת / הייעוד של התוכנה: ביצוע מעקב אחר קצב הגדילה של הילד וסיוע לילדים המשתמשים בהורמוני גדילה.
שם התוכנה: לאייפון: לגדול נכון - מחשבון מעקב משקל וגובה, משחק ילדים עם אמא ואבא iGrow.
לאנדרואיד: I GROW
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם חב' התרופות פייזר מאפשרת להורים, לילדים ונוער (גילאי 3-15) לבצע מעקב אחר קצב הגדילה של הילד ולבדוק ולתעד לאורך זמן היכן ילדם נמצא על עקומות הגדילה ביחס לכלל האוכלוסייה בעזרת ממשק פשוט המלווה בהסבר קולי.
 על פי קצב הגדילה ניתן להעריך האם הילד גדל בקצב תקין, איטי או מהיר מדי. ירידה או עלייה מאחוזון הגדילה יכולות לרמוז על בעיה. בנוסף, מסייעת האפליקציה גם לאלפי הילדים המשתמשים בהורמוני גדילה. הם ניתנים בבית, באמצעות זריקה יומית, כאשר מקום ההזרקה משתנה מדי יום בכדי להגדיל את יעילות הטיפול.
מעבר למעקב אחר גדילת הילד, מאפשרת האפליקציה להורה ולילד לעקוב אחר אזורי ההזרקה של הורמוני הגדילה באמצעות דמות וירטואלית בדמותו של כוכב רוק עתידני, מדענית חלל, כבאי במאדים ועוד. את הדמות בוחר הילד, ועליה הוא מסמן את מקום ההזרקה האחרון. בנוסף, יכולים הילדים לצאת עם הדמות שבחרו למסע בחלל, תוך שהם חוקרים כוכבים וצוברים נקודות המשמשות להרחבת חווית המשחק.
האפליקציה מסכמת את התפתחות גובה ומשקל הילד, מאפשרת לשלוח דו"ח ועדכונים לרופא המטפל וחיוג לתמיכה ישירות מהאפליקציה וכן מציגה סרטונים ומידע נוסף על תהליך הגדילה.

מסך iGrow

מסך iGrow
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share