Telecom News - Bitcoin Foundation מסייעת לתובעים הפדרליים/ FBI בחקירת Mt. Gox

Bitcoin Foundation מסייעת לתובעים הפדרליים/ FBI בחקירת Mt. Gox

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> Bitcoin Foundation מסייעת לתובעים הפדרליים/ FBI בחקירת Mt. Gox
Bitcoin Foundation מסייעת מיוזמתה לתובעים הפדרליים ול-FBI בחקירת Mt. Gox
מאת: מערכת Telecom News, 27.2.14, 16:58חקירה

הארגון סיפק מידע ומסמכים בהקשר ל-Mt. Gox ולגורמים שעשו עימה עסקים.

Bitcoin Foundation, שמאגדת את הגופים העיקריים הפועלים בעולם הביטקוין, סיפקה מידע מיוזמתה למשרד התובע במנהטן בניו יורק ול-FBI והיא ממשיכה לסייע ולשתף פעולה באופן מלא עם החקירה.

זמן קצר לאחר ש-Mark Karpeles המנכ"ל של Mt. Gox התפטר מארגון זה ב-24.2.14, (הייתה עצומה הקוראת להתפטרותו כפי שדיווחנו – כאן), הארגון פנה מיד למשרד Manhattan US Attorney ל-Preet Bharara לגבי גנבה של ביטקוין בסכום של כ-400 מיליון דולרים ב-Mt. Gox

Bitcoin Foundation  התבקשה ע"יBharara  להעביר מסמכים בהקשר ל-Mt. Gox ווגם מסמכים הקשורים בחברות שעשו עימה עסקים, מאחר שיש חשש כבד ב-Bitcoin Foundation ובחברות שעבדו עם Mt. Gox, ש-Mt. Gox הפרה חוקים רבים.

רשויות החוק היפניות הודיעו גם הן שהם החלו לחקור את הסגירה של Mt. Gox (בהיבטים הפליליים).
 
Mark Karpeles הודיע אתמול, שהוא נמצא עדיין ביפן ועובד על מנת לפתור את בעיות  Mt. Gox, ושהצוות של האקסצ'יינג' הזה קיבל הוראה לא לספק כל תגובה או מידע.

אין ספק, ש-Bitcoin Foundation מעוניינת לחסל את הפרשה המזיקה הזו לעולם הביטקוין כמה שיותר מהר ולצמצם כל שניתן את השפעותיה והשלכותיה, כולל על רגולטורים ורשויות פיננסיות. על ההצהרה הבוטה של 5 המתחרות של Mt. Gox, שמאשימה אותה בפעולות נתעבות, דיווחנו - כאן. היא גם הגיבה לקריאה של הסנאטור Joe Manchin לאסור  שימוש בביטקוין בכך, שארה"ב לא צריכה להפנות פניה לחידושים טכנולוגיים.
 
הפעולה של Bitcoin Foundation נתמכת ע"י תביעה של משקיעים ב-Mt. Gox הנמצאים בטוקיו, לפעול נגד האקסציינג' באמצעים חוקיים, תחת הקריאה: Karpeles should face justice and go to jail
 
 



 
 
Bookmark and Share