Telecom News - הזוי: נוסע בשדה תעופה בארה"ב עוכב לאחר חשד להברחת ביטקוין במזוודתו

הזוי: נוסע בשדה תעופה בארה"ב עוכב לאחר חשד להברחת ביטקוין במזוודתו

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הזוי: נוסע בשדה תעופה בארה"ב עוכב לאחר חשד להברחת ביטקוין במזוודתו
הזוי: נוסע בשדה תעופה בארה"ב עוכב לאחר חשד להברחת ביטקוין במזוודתו
מאת: מערכת Telecom News, 27.2.14, 21:00

השיקוף בשדה התעופה לא עזר לנוסע, שנדרש לתת הסברים לאנשי רשות הביטחון לגבי "מטבעות הביטקוין המוברחות במזוודה שלו". 

סיפור הזוי דווח תחת הכותרת The TSA Is Looking For Bitcoin של נוסע בשם Davi Barker, מייסד ארגון  BitcoinNotBombs המאגד בתוכו ארגונים ויזמים העוסקים בביטקוין ופועל למען הקהילה, שטס בטיסת פנים לסן פרנסיסקו לכנס ביטקוין. סיפורו דווח היום גם ב-Business Insider.

לאחר שעבר את השיקוף, נגשו אליו 2 אנשי ביטחון, עובדים של TSA – Transportation Security Administration האחראית על הביטחון בשדות התעופה בארה"ב, ואחד מהם פנה אליו בשאלה: " מה לגבי הביטקוין?".

שאלה זו  גרמה לתדהמה אצל Barker , שהבין שהם רוצים לחפש אצלו ביטקוין. הוא ענה להם, שהוא לא מבין את השאלה. אולם, איש הביטחון המשיך: "ראינו ביטקוין בתוך התיק שלך ואנחנו צריכים לבדוק אותו".

Barker שאל את איש הביטחון האם יש איזה מפקח מעליו, כי הוא לא חושב שהוא מבין על מה איש הביטחון בכלל מדבר.
איש הביטחון ענה, ששניהם "מנהלים", אבל אם Barker לא יענה לשאלותיו הוא יקרא למשטרה והוא ייעצר.

אם הסיפור הזה נשמע הזוי זה בגלל שהוא הזוי. הרי ביטקוין לא קיים בעולם הפיזי ו"לראות ביטקוין במזוודה" זה כמו "לראות דואר אלקטרוני במזוודה".

מה שאיש הביטחון של ה-TSA ראה היו 2 דברים:

1. הסווטשירט שלבש Barker   עם הלוגו של הביטקוין כפרומו לקידום אירוע של הארגון שלו, 

 
2. בתיק הייתה חבילה של סיכות  PINS עם הלוגו של הביטקוין המיועדות לענידה על דש החולצה או הז'קט לחלוקה בכנס הביטקוין.
מאחר שאנשי הביטחון של ה-TSA לא יודעים מה זה ביטקוין, ושמעו רק שזה סוג של כסף, הם כנראה חשבו, שסיכות הביטקוין הם המטבעות המוברחים.

אסור לצאת מארה"ב עם יותר מ-10,000 דולרים במזומן. יתכן וה-TSA מתעניין בביטקוין כנגד הברחת כספים. אבל Barker  טס בכלל בטיסת פנים עם סכום מזומנים קטן "כולל ביטקוין".

לכן, לא משנה מה היא המעורבות שלכם בביטקוין. יהיה חכם ביותר לא להזכיר את המילה הזו באזור בדיקות הביטחון בשדות התעופה בארה"ב.



 
 
Bookmark and Share