Telecom News - נפתחה ההרשמה ל- Startup Festival in Montreal

נפתחה ההרשמה ל- Startup Festival in Montreal

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתחה ההרשמה ל- Startup Festival in Montreal
פיל טליו, יזם ומייסד Startup Festival ותחרות ה-Elevator Pitch שהתקיימה במגדלי עזריאלי בת"א, מכריז על פתיחת ההרשמה לאירוע הבא שייתקיים במונטריאול, קנדה, אירוע הפתוח גם לחברות סטארטאפ מישראל.
מאת: אבי וייס, 4.3.14, 09:15
פיל טליו
פיליפה (פיל) טליו (בתמונה משמאל), שמוכר כבר ליזמים, משקיעים וסטארטאפיסטים ישראלים רבים מתחרות "נאום המעליות", שהתקיימה בדצמבר האחרון, במעליות מגדלי עזריאלי בת"א, מדווח לציבור היזמים, משקיעים וסטארטאפים מישראל, שהחלה ההרשמה (כאן) לאירוע הגדול הבא, שהוא מתכנן לקיים במונטריאול - קנדה בשם Startup Festival 2014.  

האירוע יתקיים הקיץ בין ה-9 ל-12 ליולי 2014. מי שיירשם בהרשמה מוקדמת במהלך מרץ 2014 במחירי הנחה, יוכל להפעיל גם את קוד ההנחה wks332ps כדי לקבל עוד 10% הנחה, על המחירים, שממילא הם מאוד נמוכים, במיוחד לסטארטאפיטים.

השנה, בנוסף לתחרות המעליות (עם פרסים מוגדלים), ייערכו גם Workshops, סדנאות לימוד והכשרה לסטארטאפים, שיכינו אותם להופעה בפני משקיעים, שותפים ולקוחות אפשריים. הסדנאות נועדו ללטש את המצגות, התכניות העסקיות ושאר היכולות הנדרשות לסטארטאפיסט, בצאתו לפגישות בעולם הגדול. כ"כ, תיערכנה סדנאות כיצד לגייס ב-Crowd-funding, כיצד להגן על ה-IP, כיצד להכין ולחתום על הסכמים, וכיו"ב. ה-Workshops יתקיימו ב- 9 ביולי 2014.

כפי שכבר דיווחנו בראיון הבלעדי שערכנו עם פיל טליו, באירוע בקנדה ב-2012 זכתה חברת Onavo הישראלית במקום הראשון בתחרות, שהתקיימה אז במונטריאול, וכעבור זמן די קצר Onavo ביצעה אקזיט נאה ונרכשה ע"י פייסבוק. החשיפה לחברות הבינלאומיות הגדולות בעולם, למשקיעים הגדולים בצפון אמריקה וחשיפה התקשורתית בצפון האמריקה, מהווה (לדברי פיל טליו) הזדמנות יוצאת מן הכלל ליזמים ישראליים להציג את עצמם באירוע הבינלאומי, שיתקיים בקיץ הקרוב במונטריאול, עם כל הגימיקים התקשורתיים המתלווים אליו ביזמתו של פיל טליו, כולל השיפוט בתחרות הסטארטאפים ע"י "הסבתות של מונטריאול". 

סרטון: הסטארטאפים שהציגו במונטריאול בקיץ 2013:



 
 
Bookmark and Share