Telecom News - פלאפון מציעה גיבוי בענן ישירות מהפלאפון ומהמחשב בנפח 100GB

פלאפון מציעה גיבוי בענן ישירות מהפלאפון ומהמחשב בנפח 100GB

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פלאפון מציעה גיבוי בענן ישירות מהפלאפון ומהמחשב בנפח 100GB
 פלאפון מציעה גיבוי בענן ישירות מהפלאפון ומהמחשב בנפח 100GB
מאת: מערכת Telecom News, 5.3.14, 15:41פלאפון

'פלאפון 'CLOUD מונה כ-400 אלף מנויים לשירות.
 
פלאפון מרחיבה את שירותי הענן שלה ומשיקה באמצעות "פלאפון Cloud" שירות גיבוי ואחסון מידע בענן בנפח 100GB גם מהמחשב. השירות מצטרף לשירות הגיבוי מהסלולר לענן, אותו השיקה פלאפון בספטמבר. מעתה יוכלו לקוחות פלאפון להעלות קבצים לענן גם מהמחשב האישי, ולסנכרן בין הסמארטפון למחשב ולצפות בפלאפון בתכנים שגובו מהמחשב ולהיפך.

התוכנה לגיבוי המחשב מאפשרת גיבוי מתוזמן של קבצים עפ"י הגדרה אישית וגיבוי לפי סוג קובץ. במקרה של אובדן או גניבת מכשיר, ניתן לבצע שיחזור של קובץ בודד או תיקיות שלמות, שנמחקו מהמחשב או מהסמארטפון, תוך חיסכון בנפח המקום בנייד ובמחשב. השירות פותח ע"י בית התוכנה ואיוסופט, שמתמחה בפיתוח טכנולוגיות לסלולר ושירותי ענן.

אסף עופר, המשנה למנכ"ל פלאפון: "הסמארטפון הוא מחשב לכל דבר וטבעי, שתהיה סינרגיה בין המכשירים השונים. המידע העצום הנשמר בנייד ובמחשב חשוב וקריטי ללקוח והזיכרון הקיים היום במכשירים כבר אינו מספיק, מה שמצריך גיבוי והסרת תכנים לעיתים קרובות.

"פלאפון Cloud" מאפשר מודל של Cross Platform, במסגרתו המשתמש יכול להעביר תכנים בין מכשירים מבוססי מערכות הפעלה שונות. כך לדוגמא, ניתן להעביר את התכנים המאוחסנים בענן באופן עצמאי ישירות ממכשיר אייפון למכשיר אנדרואיד ולהיפך. השירות הוא אישי וכל מנוי יוכל להעלות את המידע שלו באופן פרטי לענן בצורה מהירה בשפה העברית. לאחר הגיבוי, יוכל המשתמש לשחזר את כל התכנים למכשירו הנייד ולגשת לכל התכנים הנמצאים בענן באמצעות המחשב הביתי, שם יוכל לצפות בהם ולהורידם. ניתן לצפות בכל התכנים, שאוחסנו בענן, באמצעות הסמארטפון עצמו ואף לשתף תמונות, סרטונים, אנשי קשר ועוד".
 
ניתן להתחבר לשירות באמצעות הורדת אפליקציית ""Pelephone Cloud מחנויות האפליקציות באייפון ובאנדרואיד. השירות ניתן בחודש הראשון ללא תשלום ולאחר מכן עולה 9.9 ₪ בחודש. 
גיבוי בענן



 
 
Bookmark and Share