Telecom News - מנהל האבטחה בפייסבוק מתפטר ומצטרף לסטארטאפ הביטקוין – Coinbase

מנהל האבטחה בפייסבוק מתפטר ומצטרף לסטארטאפ הביטקוין – Coinbase

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מנהל האבטחה בפייסבוק מתפטר ומצטרף לסטארטאפ הביטקוין – Coinbase
ראשונים לדווח: מנהל האבטחה בפייסבוק  מתפטר ומצטרף לסטארטאפ הביטקוין – Coinbase
מאת: מערכת Telecom News, 20.3.14, 16:19

Ryan McGeehan הודיע, שהוא רוצה לתרום לאבטחת הביטקוין כדי שפרצות אבטחה לא תשפענה על הביטקוין ועל העסקים הקשורים בו. תעשיית הביטקוין מוכיחה, שהיא מספיק חשובה כדי למשוך אדם כזה לשורותיה: The skyrocketing business of Bitcoin is big enough to attract top tech talent

מנהל האבטחה בפייסבוק העולמית Ryan McGeehan  הודיע בפייסבוק ובטוויטר, שהוא מתפטר ועוזב את תפקידו בתחילת אפריל. הוא ינהל ב-Coinbase את תכנית אבטחת הביטקוין. זהו מעבר משמעותי ותורם ביותר לעולם הביטקוין. הוא מראה, שתעשיית הביטקוין מספיק חשובה כדי למשוך אדם כזה לשורותיה.

לאחר התמוטטות בורסת Mt. Gox (כפי שדיווחנו – כאן) ופריצות לאקסצ'יינג'ים נוספים (כפי שדיווחו למשל – כאן), חברות, שנותרו ללא פגע רוצות לוודא שהן תמשכנה להיות בלתי פגיעות והן משקיעות בתחום האבטחה. הן חשות, שעל מנת לשמור על המוניטין של הביטקוין יש לוודא, שהדרך להמרות ולשימוש בו למסחר תהיה בטוחה ביותר.

בפוסט בפיסבוק כתב McGeehan, שכאשר הוא הצטרף לפייסבוק גם מהלך זה היה סיכוני כמו גם כעת לגבי תפקידו החדש. אך הוא מרגיש, שהקריפטוגרפיה שווה שיגנו עליה והוא יצטער אם הוא יעשה כרגע משהו אחר:

Seven-plus years ago, I left Chicago, my friends, and family to join Facebook. I’m thankful for this experience more than I ever would have expected to be toward any employer

I found myself within Facebook’s mission to make the world more open and connected, and this led to my need to protect people through technology. Over the years, I’ve dedicated myself to building a world-class program around this purpose, with Facebook’s support. Now I need to take on new and different risks to continue developing myself personally

I’ve accepted a role at Coinbase to build their security program, starting in April. Joining Facebook was a big risk, and this will be, too, no doubt. I’ve decided that crypto currency is worth protecting, and I’d regret doing anything else right now

הוא הודה למייסדי פייסבוק על שנות העבודה במסגרתה.

(Coinbase גם מוסיפה לשורותיה כ-VP את המנהל העסקי לשעבר של אמזון: Todd Edebohls תפקידו הוגדר כ:
vice president of business development).

Coinbase הודיעה: We’re attracting very, very top talent from prior rocketships that were successful 

חברת Coinbase, אליה מצטרף McGeehan, חברה שנוסדה ב-2012 ולה 8 עובדים (עתה יהיו לה 10), גייסה עד כה מיליוני דולרים. דיווחנו - כאן, על השקעה של 25 מיליון דולרים בהובלת Andreessen Horowitz כהשקעה הגדולה ביותר עד כה בחברה הקשורה בביטקוין. חברה זו כבר גייסה בעבר כמעט 7 מיליון דולרים והמשקיעים הקיימים, Union Square Ventures ו-Ribbit Capital העבירו גם הם סכומים נוספים. 

Coinbase היא חברה לארנקי ביטקוין לאחסון וגיבוי המטבע הווירטואלי בענן. היא מסייעת לאנשים לקנות ולמכור ביטקוין כמתווכת בין אנשים פרטיים ואקסצ'יינג'ים של ביטקוין ולוקחת 1% עמלה על כל טרנזקציה של מכירה/קניה. היא גם עוזרת לעסקים לקבל ביטקוין כשיטת תשלום ולוקחת גם כאן עמלה של 1% אם הסוחר רוצה להמיר את הביטקוין למטבע אחר. לחברה יש אפליקציה בחינם Coinbase - Bitcoin Wallet לאנדרואיד  (בנובמבר 2013 ,הסירה Apple את האפליקציה שלה מהאפסטור).

Coinbase שיחררה גם אפליקציית ארנק אנדרואיד מיוחדת עבור סוחרים כדי שיוכלו לקבל בנוחות תשלומי בייטקוין במכשירים ניידים, בשם: Coinbase Merchant. זאת, בנוסף לעדכון ועיצוב חדש לאפליקציית הארנק שלה בשם: Coinbase - Bitcoin Wallet.  עד כה נכללו הסוחרים באפליקציית הארנק הרגילה.

עד כה, מצאה Coinbase, ש-80% מלקוחות ארנק הביטקוין שלה רואים בביטקוין כלי השקעה, ומאז שרכשו אותו הם מאחסנים אותו בלבד. אך מייסדי החברה, Brian Armstrong ו-Fred Ehrsam סבורים, שתוך 5 שנים יחול שינוי ו-80% דווקא ישתמשו בו למסחר.
מייסדי Coinbase טוענים, שלאורך זמן, תתבצענה יותר ויותר טרנזקציות בביטקוין, ויותר אנשים יהיו מודעים לביטקוין. כך, שכל מיני "אירועים חדשותיים" ישפיעו פחות ופחות על המטבע הווירטואלי. 

Coinbase הודיעה באתר שלה, שהיא הגיעה ל-950,000 ארנקי ביטקוין. מאחר שב-7.2.14 היו לה 920,000 ארנקי ביטקוין כפי שדיווחה - כאן,  וב-31.1.14 היו לה 890,000 ארנקים עפ"י הדיווח שלה - כאן, הרי בקצב של גידול שבועי ב-30,000 ארנקים היא מגיעה השבוע למיליון ארנקים. המתחרה Blockchain הגיעה בתחילת השנה ל-1.25 מיליון הארנקים כפי שדיווחה - כאן.


Coinbase

 

 



 
 
Bookmark and Share