Telecom News - Deutsche Telekom מכריזה על תחרות חדשנות ליזמים

Deutsche Telekom מכריזה על תחרות חדשנות ליזמים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Deutsche Telekom מכריזה על תחרות חדשנות ליזמים
Deutsche Telekom מכריזה על תחרות חדשנות ליזמים
מאת: מערכת Telecom News, 24.3.14, 16:30כרזת התחרות
 
Telekom Innovation Contest 2014 מלווה בפרסים הכוללים טיסה לאליפות הגמר בפולין, אפשרות להשקעות של עד 150 אלף אירו, וחשיפה למקבלי ההחלטות ב-Deutsche Telekom.

עיקרי התכנית:
  
■ התחרות פתוחה בפני סטודנטים, יזמים בעלי רעיונות וחברות הזנק צעירות בתחומי ה-IT
■ הגשת המועמדות: עד 11.4.14.
■ הקטגוריות להגשה: "שירותי ענן", "מדיה ותקשורת", "אינטרנט של הדברים", "אבטחת סייבר", "אנרגיה חכמה" ו"ביג דאטה".
■ הגמר לישראל ייערך ע"י hub:raum TLV ונציגי Deutsche Telekom בסוף מאי 2014, בתל אביב. הגמר הבינלאומי ייערך בסוף יוני 2014, בקראקוב, פולין.
 
Deutsche Telekom מכריזה על תחרות חדשנות ליזמים - "Telekom Innovation Contest". הפרסים כוללים טיסה של הזוכה המקומי לאליפות הגמר, שתיערך בסוף יוני, בקראקוב, פולין, אפשרות להשקעות של עד 150 אלף אירו מטעם Deutsche Telekom וחשיפה למקבלי ההחלטות בחברה.

 
ד"ר היינריך ארנולדד"ר היינריך ארנולד (בתמונה), מנהל מעבדות החדשנות של Deutsche Telekom: "חדשנות בתחומי ה-IT יוצרת תחומי תעשייה חדשים ומבטיחים, מקומות תעסוקה ומעשירה את חיי בני האדם. תחרות ה-Telekom Innovation, שיזמנו, מסייעת ליזמים ולחברות צעירות לשלב מהר וביעילות את מוצרי ושירותי ה-IT שלהם בקו המוצרים של Deutsche Telekom. אין לי ספק, שבעתיד תתבצע חדשנות בסביבות של שיתוף פעולה בינתחומי ובינלאומי ולשם בדיוק אנו חותרים".
 
תחרות 2014 נתמכת ע"י hub:raum, תוכנית האינקובטור של Deutsche Telekom, יוזמה המחברת את החברה עם הקהילה הגלובלית והחדשנית של חברות הזנק צעירות הפועלת כיום בברלין, קראקוב ותל אביב. hub:raum TLV נחנך ב-2013 במטרה לסייע לחברות סטארטאפ ישראליות בשלבי הסיד, ליצור פיילוטים/מכירות הראשונות לשוק הגרמני והאירופאי, בין אם ישירות ל- Deutsche Telekom ובין לרשת השותפים העניפה שיש לחברת הענק ברחבי אירופה. בתחרות שותפות גם 7 חברות טלקום נוספות מאירופה, שתיקחנה אף הן חלק בשיתופי הפעולה העתידיים עם הזוכים בתחרות.
 
פיטר בורכרס, מייסד וראש hub:raum Berlin : "אנו עדים כיום לתחילת הפיתוח של אקו-סיסטם דינמי ביותר של חברות סטארטאפ. יוזמות דוגמת Telekom Innovation Contest מחזקות את היוזמה הזו ואנו גאים לתמוך בתחרות בכל האתרים בהם אנו פעילים".
 
התחרות פתוחה בפני צוותים של לפחות 2 אנשים, שיכולים להגיש מועמדות בקטגוריות הבאות: "שירותי ענן", "מדיה ותקשורת", "אינטרנט של הדברים", "אבטחת סייבר", "אנרגיה חכמה" ו"ביג דאטה".
 
מסלול התחרות:
לאחר שלב הגשת המועמדות (עד 11.4.14), יבחנו מומחי Deutsche Telekom את המועמדויות. הצוותים עם הרעיונות המבטיחים ביותר יוזמנו במהלך אפריל/מאי לאירוע הגמר המקומי של כל מדינה. הזוכה מכל מדינה יעלה לשלב הגמר, שייערך ביוני בקראקוב, פולין. לאחר הזכייה ימשיכו הזוכים לפתח את הרעיון שלהם יחד עם צוותי Deutsche Telekom.
 
ב-2013 לקחו חלק בתחרות מעל 700 יזמים וחברות מ-45 מדינות, שהגישו 444 רעיונות. 12 צוותים מ-8 מדינות עלו לגמר. הזוכה בתחרות היתה חברת Excalibur הסלובנית, עם פתרון של אימות למערכות מובייל.
 
להרשמה לתחרות כאן



 
 
Bookmark and Share