Telecom News - מתקפת עננים: אורקל, חברת התוכנה השנייה בעולם השיקה את מערכות הענן

מתקפת עננים: אורקל, חברת התוכנה השנייה בעולם השיקה את מערכות הענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> מתקפת עננים: אורקל, חברת התוכנה השנייה בעולם השיקה את מערכות הענן
אורקל ישראל השיקה היום בת"א את פתרונות הענן שלה: Cloud Solutions, שהם המתקדמים והרחבים ביותר בעולם, עם מתן מענה בענן לכל יישום בכל תחום פעילות ארגוני ועסקי, עם דגש חזק על חווית המשתמש, רכישה נוחה, זמינות, ניידות, הפעלה על כל מכשיר וקלות הפעלה. 
מאת: אבי וייס, 2.4.14, 22:30מש חורב אורקל

אירוע אורקל הענק במלון דן פנורמה בת"א ריכז היום סביבו מאות רבות של משתתפים מכל רבדי שוק ה-ICT, שהתכנסו להשקת מוצרי הענן של אורקל תחת הסלוגן: Oracle Cloud Applications Day 2014. דו”ח טרי ומעודכן מאמש של גרטנר, שמדרג את 10 חברות התוכנה המובילות בעולם, קובע כי אורקל היא סגניתה החדשה של מיקרוסופט, תוך דחיקת יבמ למקום השלישי. 

משה חורב (בתמונה), מנכ"ל אורקל ישראל וסגן נשיא באורקל העולמית: "היום אנו משיקים את שירותי הענן עם פתרונות 'קצה לקצה' בענן. מדובר בתחום מאוד מרגש, מהפכני ומרתק עבורנו ועבור לקוחותינו. לקחנו על עצמנו להוביל את התחום ולהיות בו מס' 1 בעולם, כמו גם בישראל. אנו נעשה זאת ובגדול.

הענן עבור הלקוחות שלנו הוא כל דבר. ממש הכל, החל ממערכות למשאבי אנוש ועד לאנשי מכירות ומנהלים. נציג סיפורי הצלחה מובילים בעולם של חברות, שעברו לענן ונוביל את הלקוחות שלנו להצלחות ולהתפתחות במעבר לשירותי הענן".

Rod Johnsonרוד ג'ונסון (בתמונה), סגן נשיא, קבוצת עסקי האפליקציות, אורקל: "עבדנו 8 שנים כדי לבנות את הפתרונות בענן, שאנו מציגים היום בישראל. נשאלת השאלה: מדוע כדי לספק את חווית הלקוח צריך הארגון לעבור לענן?
אנו רוצים היום להוריד מסדר היום את המחשבות, שבענן יש איטיות, בעיות אבטחה, בעיות שליטה, בעיות בביצועים או סיבוכיות. כל הבעיות הללו נפתרו ולא מאתמול. 

אנו רואים את העסק המודרני, עסק הרואה, שהעולם של היום הוא עולם של צרכנים. בנוסף, כולם עברו לסלולר. המידע נמצא בכל מקום, ובכמויות. גם צורת העבודה שלנו השתנתה.

הגענו בשנים האחרונות למצב בו לצרכנים הפרטיים יש כלים טובים יותר מאשר יש לעובדים ולמנהלים במגזר העסקי. זה מהפך, שהתרחש, וכעת אנו משנים את המצב האומלל הזה. הענן הוא הכלי לשנות את הצורה בה אנו עושים עסקים. זה לא סביר והגיוני, שאני כמשתמש פרטי, יהיה לי מידע מדויק, זמין, נגיש ועדכני על קווי התחבורה הנמצאים סביבי, אבל לא יהיה לי מידע מדויק, עדכני וזמין על הביצועיים העסקיים של העסק שלי. העידן הזה הולך להיעלם.

בכל מקום בו יישמנו SaaS, אנשים אהבו זאת, כי זה פשוט לתפעול, פשוט להבנה, פשוט לרכישה. זה הבסיס ממנו צמחו שירותי הענן שלנו.

הכוח שלנו הוא לספק פתרון שהוא: א. פרסונלי. ב. מחובר כל הזמן. ג. מאובטח. זה הפתרון של הענן המודרני. זה מסופק ללקוחות עם חווית משתמש טובה על כל מכשיר קצה, גם נייד.

כדי להצליח, חייב הפתרון לכלול את כל מרכיבי התוכנה המופעלים בארגון. ממש את הכל: החל מ-ERP וכלה ב-HR. בנוסף, אנו חייבים להבטיח, שהמידע יישאר חסוי, לא ייחשף למי שאין לו הרשאות, לא ייגנב ולא ייאבד.

כדי לבצע זאת, אנו באורקל מפעילים 19 מרכזי מיחשוב - Data Centers ענקיים ברחבי העולם, כדי לספק שירותים מקיפים ללקוחותינו בענן. אנו מתרכזים ב-3 משימות:
א. CX - Custmer Experience
ב. HCM - Human Capital Managemnet
ג. ERP - Enterprise Resource Planning

לכל משימה הקיימת בארגון אנו מציעים  מענה מקיף. הכל בענן. אין מה לחפש מחוץ לענן.

בענן העולמי שלנו, כבר עובדים ופועלים בו 29 מיליון משתמשים מידי יום, שמבצעים 22 מיליארד טרנקציות ליום. כל זה מופעל ב-19 DC עם כ-1 מיליאד דולרים הכנסות שנתי בהיקף, שיצמח משנה לשנה. הכל תחת הגישה הבסיסית שלנו ליישומים - SaaS". 
לוגו אורקל



 
 
Bookmark and Share