Telecom News - קב' משקיעים מבקשת לקנות את בורסת Mt. Gox פושטת הרגל בביטקוין אחד

קב' משקיעים מבקשת לקנות את בורסת Mt. Gox פושטת הרגל בביטקוין אחד

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> קב' משקיעים מבקשת לקנות את בורסת Mt. Gox פושטת הרגל בביטקוין אחד
קבוצת משקיעים מבקשת לקנות את בורסת Mt. Gox פושטת הרגל בביטקוין אחד
מאת: מערכת Telecom News, 11.4.14, 10:53

קבוצת המשקיעים מעוניינת להחיות את האקסצ'יינג' ולשים בצד 50% מעמלות הטרנזקציות כדי להחזיר כספים ללקוחות.

בורסת Mt.Gox לביטקוין פשטה רגל כפי שדיווחנו – כאן. היא עומדת בפני תביעות משפטיות כפי שדיווחנו – כאן, וגם נמסר, שכספי משקיעים בוזבזו ע"י מנהלה Mark Karpeles לצרכים שונים כפי שדיווחנו  - כאן.  בנוסף, דיווחנו – כאן על מחקר בשוויץ הגורס שרק כמות מזערית נגנבה בפריצה,  וגם דיווחנו - כאן, ש-Mt. Gox איתרה 200,000 ביטקוין מתוך 850,000 האבודים, שנמצאו ב"ארנק אונליין ישן". לא ידוע כרגע מה קורה עם הסכום הזה.

עתה, עפ"י WSJ, הודיעה קבוצת משקיעים אמריקאית על רצונה לקנות את Mt. Gox בביטקוין בודד אחד. עפ"י השער לביטקוין בעת כתיבת שורות אלו העומד על 339.79 דולרים עפ"י Bitstamp, זה הסכום שהמשקיעים רוצים לשלם.        .

חברי הקבוצה הם: Brock Pierce שחקן לשעבר בהוליווד ויזם טכנולוגי ו-2 משקיעים של הון סיכון William Quigley שהוא מנהל ב- Clearstone Venture Partners מסנטה מוניקה בקליפורניה, ו-Matthew Roszak מנהל פיננסי לשעבר בעסקים הקשורים לדיסני. בנוסף, John Betts, מייסד חברת ניהול מידע, שניהל פלפורמות מסחר אלקטרוני בסטנלי מורגן ובגודלמן זאקס, יהיה ראש החברה החדשה.

[עדכון  15:45: בין יועצי המשקיעים צויינה בבקשה לבית המשפט בטוקיו קבוצת Freeh Group International Solutions, חברת חקירות, שהוקמה ע"י ראש ה-FBI לשעבר Louis Freeh. ההצעה הוגשה בטוקיו באמצעות חברה מיוחדת Sunlot Holdings, שהוקמה בקפריסין.  הקבוצה לא גילתה כמה כסף ס"ה היא תשקיע בפעולות ההחייאה של Mt. Gox. אך בבקשה נרשם, שיהיה צורך להשתמש ב-8 מיליוני דולרים ב-18 השבועות הראשוניםשל תכנית ההחייאה, שיוכלו להגיע מהמזומן מ-Mt.Gox עצמה עד שמערכת ההמרות החדשה תתחיל לפעול].

הם רוצים לשקם את הבורסה. הם מחפשים הזדמנות לעורר אמון בקרב לקוחות Mt. Gox  ורוצים להחיות את האקסצ'יינג' ולשים בצד 50% מעמלות הטרנזקציות כדי להחזיר כספים ללקוחות. בנוסף הם רוצים להשתמש ב-200,000 הביטקוין הנ"ל להחזרים ללקוחות וניתן יהיה להשאירם בחשבונות באקסצ'יינג' החדש.

הסיבה העיקרית העומדת מאחורי מחיר של ביטקוין בודד היא  היעדר המידע המדויק לגבי הביטקוין החסר באקסצ'יינג', דבר הגורם לאי יכולת לתת לו ערך, ולכן ערכה של Mt. Gox הוא אפס.

הבקשה צריכה להיות מאושרת ע"י בית המשפט ביפן. אולם, הדיון לא יהיה לפני 9.5.14, מועד בו תוגשנה תוצאות החקירה של המהלכים, שהובילו להתמוטטות Mt. Gox, ואז ניתן יהיה לדעת האם היא בכלל עומדת בקריטריונים לשיקום.


עדכון 18.4.14, 15:31: האתר של המשקיעים הנ"ל SaveGox.com קורא , לאחר הודעת כינוס הנכסים של בית המשפט ביפן עליה דיווחנו - כאן, לעצור את תהליך כינוס הנכסים ולהציל את Mt. Gox.

עדכון 21.4.14, 15:44: קבוצת המשקיעים טוענת, שיש לה תמיכה של משקיעים בעלי 70% מהביטקוין, שהושקע ב-Mt. Gox.
 Mt. Gox
 



 
 
Bookmark and Share