Telecom News - סטארטאפאונומיקס של פרופסור דן אריאלי מגיע לישראל

סטארטאפאונומיקס של פרופסור דן אריאלי מגיע לישראל

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> סטארטאפאונומיקס של פרופסור דן אריאלי מגיע לישראל
סטארטאפאונומיקס של פרופסור דן אריאלי מגיע לישראל
מאת: מערכת Telecom News, 13.4.14, 08:30פרופ' דן אריאלי
 
סופשבוע בכלכלה התנהגותית ליזמים טכנולוגיים, מלון רויאל ביץ' תל אביב 13-15 ביוני 2014 עם התובנות החדישות ביותר לעולם ה-Social לעסקים, יזמים, מפתחים וסטארטאפיסטים.
 
הפקה משותפת של קרן ליטני (בתמונה למטה) המייסדת והרוח החיה של Socialize! Social Business Israel ומעבדת Irrational Labs של פרופ' דן אריאלי (בתמונה משמאל) מביאה השנה במסגרת פסטיבל Socialie14, שיתקיים ביוני בין התאריכים 11-18 ביוני בתל אביב ובירושלים, סדנה יוקרתית בכלכלה התנהגותית ליזמים טכנולוגיים, שמפתחים שירותים, אפליקציות ומוצרים בתחומים של ביג דאטה, אבטחת מידע, חינוך, סביבה ובריאות.
 
סטארטאפאונומיקס ישראל היא שלוחה של הסדנה היוקרתית והמצליחה של פרופסור דן אריאלי המתקיימת אחת לשנה בסן פרנסיסקו. זו השנה הראשונה, שהיא מתקיימת בישראל.
 
סטארטאפאונומיקס היא סדנה בכלכלה התנהגותית ליזמים טכנולוגיים: 3 ימים ו-2 לילות של הרצאות אינטראקטיביות ועבודה בקבוצות קטנות מסביב לשולחנות עגולים עם הכלכלנים ההתנהגותיים המובילים בישראל. סוף השבוע האינטנסיבי מלווה במפגש נוסף, שיתקיים כחודשיים אחרי הסדנה כדי לוודא, שהיזמים הבינו, הפנימו והצליחו לקדם את הרעיון או המוצר או האפליקציה והשירות שהם מפתחים.

לוגו הסדנה
 
הסדנה האינטימית והאינטנסיבית הזו במהלך סופשבוע בין שישי לראשון ה- 13-15 ביוני, מביאה את התובנות החדשות ממחקרים והמוחות הטובים ביותר באקדמיה לעולם הסטארטאפים והטכנולוגיה. 
  
גוגל ישראל, The Center of Advanced Hindsight של אוניברסיטת דיוק, SAP Labs ואחרים משתתפים במימון הסדנה, כדי לאפשר לסטארטאפיסטים ישראלים ליהנות מהסדנה היוקרתית שתתקיים בתל אביב כחלק משבוע סטארטאפאונומיקס.
 
הסדנה תכלול כ-100 יזמים טכנולוגיים נבחרים ותשלב הרצאות של מיטב אנשי האקדמיה בתחום כלכלה התנהגותית בישראל. הסדנה מורכבת מהרצאות, שמיד אחריהן תתקיימנה עבודות בקבוצות קטנות ושולחנות עגולים עם נבחרת של מנטורים מתעשיית הסטארטאפים בישראל שתסייע ליזמים לקחת את הרעיון, המוצר, האפלקציה ו/או השירות, שהם מפתחים, לשלב הבא.
 
משתתפי הסדנה יקבלו ספר, שכתב פרופסור אריאלי עם עמיתיו מ-Irrational Labs  הפועלת בארה"ב.
 
Campus TLV יממן 20 יזמים טכנולוגיים, שגוגל מאמינה בהם ורוצה לסייע להם.
 
לפרטים נוספים על התכנית ולהרשמה – כאן.
 
עוד על הסדנה מפרופסור דן אריאלי בווידאו כאן: 
קרן ליטני



 
 
Bookmark and Share