Telecom News - יבמ במרתון רכישות – Silverpop נרכשה

יבמ במרתון רכישות – Silverpop נרכשה

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> יבמ במרתון רכישות – Silverpop נרכשה
יבמ במרתון רכישות – Silverpop נרכשה
מאת: חיים חביב, 13.4.14, 17:30Silverpop
 
IBM רכשה את חברת Silverpop העוסקת בפתרונות תוכנה לניהול משימות שיווק בהתאמה אישית כשירות ענן. שווי העסקה לא פורסם.
 
חברת IBM הודיעה על רכישת Silverpop, חברת תוכנה מאטלנטה, ג'ורג'יה, שמציעה פתרונות ענן למשימות שיווק בהתאמה אישית של ממשק המגע ללקוחות. כמו ברכישות ובמיזוגים קודמים של הענק הכחול, גם רכישה זו מרחיבה את יכולות יבמ בעולם האוטומטיזציה של תהליכי שיווק.
 
סל מוצר השיווק של יבמ לארגונים גדולים זוכה עתה לתגבור חשוב. שילוב טכנולוגיית ההתאמה האישית בזמן אמת של Silverpop, שזכתה להכרה בשורת פרסים, תאפשר ליבמ להציע פתרונות מקיפים לניהול הקשר עם לקוחות עסקים בכל גודל - החל בחברות הזנק ועד לתאגידים רב-לאומיים.

פתרונות Silverpop מאפשרים הפקת תובנות מקיפות בדבר התנהלות הלקוחות, ומנוע אינטואיטיבי לניהול הקשר עימם, תוך צמצום מורכבות השיווק בריבוי ערוצים ופישוט ההתאמה האישית של חוויית הלקוח. פתרונות השיווק בענן של החברה מבטיחים הקמה מהירה וחסכונית, כמו גם, הפעלה ללא צורך בידע טכנולוגי מעמיק. כך, יכולים אנשי השיווק, המסחר האלקטרוני ושירות הלקוחות לתכנן בעצמם, לבצע בפועל ולמדוד את תוצאות אינטראקציות אישיות המיועדות לרכישת לקוחות חדשים, לשפר נתוני מכירות ולהעלות את רמת הנאמנות למותג.
 
חברות גדולות בהן יצרנית הרכב מזדה וחברת השבבים AMD כבר משתמשות בפתרונות Silverpop הן בתקשורת בין עסקים (B2B) והן בתקשורת עם לקוחות הקצה (B2C). מעתה, יוכלו ארגונים אלה ליהנות גם מיתרונות המובנים בפלטפורמות יבמ.

לפי נתוני יבמ, בסיס לקוחותיה בתחום השיווק וטכנולוגיות הניהול וההתאמה האישית (קמפיינים ומגע אישי עם לקוחות), כבר מונה כ-8,000 ארגונים ביותר מ-50 מדינות סביב העולם. 
IBM



 
 
Bookmark and Share