Telecom News - סדנת הכנה (בחינם) לבני 40 פלוס שרוצים להקים סטארטאפ ולהיכנס לחממה

סדנת הכנה (בחינם) לבני 40 פלוס שרוצים להקים סטארטאפ ולהיכנס לחממה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סדנת הכנה (בחינם) לבני 40 פלוס שרוצים להקים סטארטאפ ולהיכנס לחממה
ב-25 במאי תתקים, בפעם הראשונה בישראל, סדנה בשם "תנופה בשיטת TriggerUs", להרמת סטארט-אפ מ-0, לבני 40+,  בחינם. היזמים בני ה-40+ שירצו להמשיך ביזמות יוכלו להצטרף לחממת TriggerUs (חממה וירטואלית), שהוקמה ביוזמתו של בועז ליפשיץ. 
מאת: אבי וייס, 23.4.13, 20:30בועז ליפשיץ

יש עתיד גם ליזמים המבוגרים (יחסית). על פי הנתונים של התעסוקה בישראל, מי שאיבד מכל סיבה שהיא את מקום עבודתו והוא מעל לגיל 40, סיכוייו למצוא מקום עבודה חדש (כשכיר) הם בסביבות ה-1%. דהיינו: הדרך הנכונה להתקדם בחיים היא להפוך ליזם. הניסיון הנצבר בחיי העבודה עד גיל 40 בהחלט יכול לשמש רקע טוב ליזמות של בני 40+.

זה הרעיון העומד מאחורי חברת ההזנק TriggerUs, שקמה ביוזמתו של רו"ח בועז ליפשיץ (בתמונה), שהקים חממה (וירטואלית) ליזמים בגילאי 40+. כדי להכשיר ולקבל יזמים, מתכנן בועז ליפשיץ לקיים ב-25.5.14 משעה 18:30 עד 21:00 סדנת הכנה ראשונית לאנשים המעוניינים להתחיל יזמות בגיל 40+. הסבר הרשמה לסדנה נמצא כאן. ההרשמה עצמה לחממה באתר החברה נעשית מכאן. הסדנה תיתן לכל אחד הזדמנות להיות חלק מצוות הקמה ופיתוח של סטארט-אפ חדש!. מעבר לניסיון התעסוקתי, שכבר נצבר בעבודה ע"י המתעניינים עד כה, לא נדרש נסיון קודם. סרטון הסבר כיצד נרשמים מצוי כאן

בועז ליפשיץ: "חממת TriggerUs קמה על מנת לתת הזדמנות אמיתית לכל אדם בכל גיל, לממש את הפוטנציאל לעצמאות פיננסית. ל-TriggerUs מצטרפים אנשים הרוצים לשנות את שיטת הבטחת ההכנסה, ללא אפליית מגדר, גיל, ומקום. TriggerUs פונה לכל אותם אנשים, שאינם בהכרח עוסקים ביזמות או החושבים על זה. כאלה המגלים, שהביטחון הכלכלי שלהם ביחוד מעל גיל 40 אינו מגיע בהכרח מעצם היותם שכירים. כאלה המגלים, שקרנות הפנסיה שוחקות את החסכונות, שאספו בעמל רב, ומבינים בסופו של דבר כי הסיכוי לביטחון כלכלי בגיל הפרישה (62/67) הולך ומתמעט בכל יום שעובר בעוד תוחלת החיים רק עולה.

חלק מקהל זה מוצא את עצמו מחוץ למעגל העבודה ומתקשה לשוב אליו וחלקו כלוא ב"כלוב של זהב", עובד קשה מאד גם על חשבון זמן הבילוי עם המשפחה ומתקשה לפרוץ קדימה לממש את כישוריו ולהצליח. TriggerUs מאמינה, שכל אדם באשר הוא יכול לתרום, להצטרף עם רעיון או בלעדיו ולהתגבש לכדי צוות מנצח במסגרת קבוצת מיקוד המשלימה אותו, כל עוד ירצה לשתף מכישרונו וניסיונו.

TriggerUs מספקת יד מכוונת להקמת מיזם מהיסוד באמצעות הצוות המקצועי, המנטורים של החממה וחברי המועצה המדעית המייעצת (ה-SAB).

TriggerUs היא חממה חברתית טכנולוגית הדואגת לפני הכל להעצים את ההון האנושי של חבריה ע"י יצירת קבוצות מיקוד, שבהן הוגים רעיונות למיזמים חדשניים. החממה יוצרת תוך כדי תהליך זה רשת חברתית פנימית חדשה לצורכי נטוורקינג, שיתוף פעולה ועזרה הדדית.
הניסיון הרב של החממה בגיוס כספים מהמדען הראשי יכול לשפר את הסיכויים לקבל מימון של עד 200,000 ש"ח מקרן "תנופה" של המדע"ר, שמיועדים לצורכי הוכחת היתכנות או בניית אבטיפוס של רעיון הכולל בחובו חדשנות משמעותית ומחקר ופיתוח.

TriggerUs מאחדת ומאגדת את כל הרעיונות העולים במסגרת הקבוצות שגובשו, עוזרת להן לקבל מימון באמצעות המנטורים שלה, ובכך יוצרת לעצמה נכסים משמעותיים עבור משקיעיה, שמוצאים עניין אמיתי בחממה ובמיזמיה. הפרויקטים, שייכנסו לחממה (לאחר סינון קפדני), יזכו במימון המשך ממשקיעיה וממינוף ההון הניתן להם דרך תכניות המשך של המדע"ר.

TriggerUs היא וירטואלית והיא מגיעה לכל פינה בארץ. קבוצות מיקוד יכולות לקום בכל מקום ולהביא תוצאות. חשוב לציין, שלא מדובר ב"one shot" ושהחממה מעודדת קבוצות להתמיד ולהמשיך לנסות עד ההצלחה".
 



 
 
Bookmark and Share