Telecom News - דאסו סיסטמס ממנה את לורן בלנשארד לתפקיד סגן נשיא בכיר לאזור EMEAR

דאסו סיסטמס ממנה את לורן בלנשארד לתפקיד סגן נשיא בכיר לאזור EMEAR

דף הבית >> מינויים >> דאסו סיסטמס ממנה את לורן בלנשארד לתפקיד סגן נשיא בכיר לאזור EMEAR
דאסו סיסטמס ממנה את לורן בלנשארד לתפקיד סגן נשיא בכיר לאזור EMEAR
מאת: מערכת Telecom News, 27.4.14, 22:30לורן בלנשארד
 
דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על מינוי לורן בלנשארד (Laurent Blanchard) לתפקיד סגן נשיא בכיר לאזור EMEAR ולשותפויות גלובליות עם אינטגרטורים.
 
לורן בלאנשרד (50) יהיה אחראי לפיתוח אסטרטגית המכירות של דאסו סיסטמס באזור EMEAR (אירופה, המזרח התיכון, אפריקה, רוסיה) וכן של מערך השותפים הגלובלי באמצעות יצירת שותפויות אסטרטגיות עם חברות ייעוץ ואינטגרטורים. הוא יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי 3DS Strategy והמכירות של דאסו סיסטמס. כחבר במועצת המנהלים הוא ידווח ישירות לברנרד שארלס, נשיא החברה.
 
המינוי של לורן בלנשארד מחזק את החזון של דאסו סיסטמס לחיזוק פעילות המכירות ויצירת שותפויות חדשות, שתצטרפנה למערך השותפים הגלובלי.
 
בהתבסס על הניסיון הנרחב, שרכש בתפקידי ניהול בכירים במספר חברות המבוססות על חדשנות, המשימה המרכזית של בלנשארד תהיה להביא לאופטימיזציה של היבטי הארגון והתפעול במודל המכירות של המכירה ברחבי EMEAR.
 
בלנשארד, בעל תואר מהנדס מבית הספר הלאומי לאלקטרוניקה ומכניקה בננסי, צרפת, החל את הקריירה שלו ב-1989 כמהנדס מכירות ב-IBM צרפת, החזיק במספר תפקידים בחברת קומפק, ולאחר מכן עבר ל-HP, שם שימש כסגן נשיא אירופה בחטיבת ה-NonStop וכמנהל HP אירופה. בשנת 2007 מונה בלנשארד למנהל פעילות סיסקו צרפת, ולאחר מכן לתפקיד סגן נשיא השוק האירופאי.
 
בנוסף לכל אלו, לורן בלנשארד הוא גם מחבר הספר "אופטימיות ברת קיימא", שיצא לאור ב-2010, ומאגד שיחות עם טווח רחב של מקצוענים הדנים בדרך בה טכנולוגיה דיגיטלית יכולה לקדם פיתוח בר קיימא.
 
ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס: "אני שמח לברך את לורן בלנשארד כחבר ועד המנהלים. הידע העמוק שלו בנושא טכנולוגיות חדשות יחד עם הניסיון הנרחב שלו במכירות, יאפשרו לדאסו סיסטמס לזכות בשווקים חדשים ולצמוח במהירות גדולה יותר".



 
 
Bookmark and Share