Telecom News - אפליקציה ישראלית WisePhone הופכת סמארטפון לסמארטפון לקשישים

אפליקציה ישראלית WisePhone הופכת סמארטפון לסמארטפון לקשישים

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> אפליקציה ישראלית WisePhone הופכת סמארטפון לסמארטפון לקשישים
אפליקציה ישראלית הופכת סמארטפון אנדרואיד לסמארטפון לקשישים ב-10 ₪ בלבד
מאת: מערכת Telecom News, 30.4.14, 13:06מסך אפליקציית WisePhone

פיתוח ישראלי חדש של הסטארטאפ ,WisePhone  בשם: Seniors, Elderly and Kids Phone, ב-10 ש"ח בלבד, הופך סמארטפון אנדרואיד למכשיר ידידותי ונוח לאוכלוסיה המבוגרת, מספק פתרון אולטימטיבי של שימוש פשוט לגיל השלישי מבלי לוותר על מכשיר הסמארטפון או לרכוש סמאטרפון ייעודי יקר. WisePhone  מאפשרת לאוכלוסיה המבוגרת ליהנות מהיתרונות הטכנולוגים של סמארטפון ומצד שני ליהנות מתפעול יום יומי פשוט, נוח ומותאם לצרכים.
 
הסטארטאפ הישראליWisePhone  השיק אפליקציה ייחודית ההופכת סמארטפון אנדרואיד (גרסה 4.0 ומעלה) לפשוט, נוח ונגיש לאוכלוסייה המבוגרת.
מרבית המבוגרים אינם מסתדרים עם השינויים, שהובילו לטכנולוגיה העכשווית. אפליקצית WisePhone נועדה לפתור בעיה זו ולאפשר לכל משתמש בסמארטפון להפוך את המכשיר שלו לטלפון מותאם למבוגרים ללא צורך במכשיר מיוחד.

מדובר למעשה בממשק ה"מחליף" את מערכת האנדרואיד ומותאם במיוחד עבור האוכלוסיה המבוגרת.

המערכת יוצרת סביבה מוגנת למשתמש בכך, שהיא כוללת בתוכה רק את היישומים הטלפוניים החיוניים והרלבנטיים: חייגן, אנשי קשר, ופונקציות ייחודיות, שמטרתן להקל את השימוש בטלפון ולנצל את הטכנולוגיה להעלת איכות השימוש למבוגרים.

כל זאת, ללא הסחות והפרעות הנגרמות ממסרונים שונים ואפליקציות נוספות. 

לאפליקציה נוסף פיצ'ר טכנולוגי ייחודי- כפתור SOS. מדובר במערכת SOS  מתוחכמת המספקת למשתמש לחצן מצוקה, ששולח הודעת טקסט הכוללת גם את המיקום לאנשי קשר, שהוגדרו מראש.

במקרה, שאיש הקשר יחייג למשתמש ה-WisePhone לאחר קבלת הודעת הSOS-, האפליקציה תקבל את השיחה באופן אוטומטי ואף תפעיל את הרמקול בטלפון.

לאחר התקנת האפליקציה על המכשיר והפעלתה, מסך הטאצ' של המכשיר משנה את תכונותיו ומדמה כפתורי לחיצה, מה שמקל מאוד על השימוש.

המשתמשים במערכת יופתעו לגלות עוד ועוד פונקציות שימושיות כהנה וכהנה, תוך כדי השימוש באפליקציה.

המערכת פותחה ע"י צוות של מפתחים ישראלים, שערכו מחקר מקיף על האוכלוסיה המבוגרת ולמדו את אופן השימוש שלה במכשירי הטלפון, הצרכים שלה והקשיים בהם היא נתקלת בתפעול המכשיר. המערכת של WisePhone נבדקה ועברה תהליך הפקת לקחים של משתמשים רבים מהגיל השלישי טרם עלייתה לאוויר .

אלרן בור, מנכ"ל WisePhone: "מסכי הטאצ', שטף האפליקציות הבלתי פוסק, מערכות מסרונים שונות ומשונות אינם חלק מצרכי היום יום של האוכלוסיה המבוגרת. פיתחנו את WisePhone במטרה לאפשר גם לאוכלוסיה זאת להנות מצד אחד מהיתרונות שהטכנולוגיה מאפשרת ומצד שני לזכות בטלפון פשוט ונוח.

עד כה, נאלצה האוכלוסיה המבוגרת למצוא פשרות בדמות מכשירים ייעודיים בעלות גבוהה או שימוש במכשירי טלפון ישנים מדורות קודמים.WisePhone  מאפשרת לכל המשתמשים להפוך את הטלפון החכם הסטנדרטי,  למכשיר ייעודי ללא צורך בהוצאות גבוהות". 

האפליקציה Seniors, Elderly and Kids Phone זמינה להורדה במחיר של 9.90 ₪ לכל מכשירי הטלפון מבוססי מערכת הפעלה של אנדרואיד - כאן.

מומלץ נסיון בגרסה חינמית (חלקית) Seniors Phone LITE להורדה - כאן.

 
WisePhone כוללת בין השאר:

·        ממשק נגיש קריא וגדול.
·        כפתורי מגע נוחים לתפעול המדמים כפתורי לחיצה.
·        מערכת SOS מתוחכמת שתשלח התראה עם מיקומכם המדויק לקרובכם לכל צרה שלא תהיה.
·        כפתור השתקת צילצול נוח ונגיש החוזר למצבו הבסיסי לאחר שעתיים.
·        רשימת אנשי קשר בעלת תצוגה גדולה וברורה לחיוג מהיר, הניתנת להתאמה על פי נוחות המשתמש.
·        אפשרות לפתיחת כל השיחות עם רמקול בעוצמה מקסימאלית (לכבדי שמיעה).
 
 
מסך אפליקציית WisePhone 



 
 
Bookmark and Share