Telecom News - פרטנר: מירי לוי מונתה לסגן סמנכ"ל והסמנכ"ל אורי ורטמן מסיים תפקידו

פרטנר: מירי לוי מונתה לסגן סמנכ"ל והסמנכ"ל אורי ורטמן מסיים תפקידו

דף הבית >> מינויים >> פרטנר: מירי לוי מונתה לסגן סמנכ"ל והסמנכ"ל אורי ורטמן מסיים תפקידו
פרטנר: מירי לוי מונתה לסגן סמנכ"ל והסמנכ"ל אורי ורטמן מסיים תפקידו
מאת: מערכת Telecom News, 7.5.14, 11:50012

פרטנר הודיע על שינוי ארגוני: סיום תפקידו של אורי וטרמן סמנכ"ל החטיבה הקווית ומינויה של מירי לוי לסגן סמנכ"ל. היא תנהל את החטיבה הקווית הפרטית בחטיבת הלקוחות של פרטנר, בניהולו של אבי כהן, סמנכ"ל הלקוחות.      
 
פרטנר הודיעה על שינוי ארגוני בחברה. במסגרתו מסיים אורי וטרמן, סמנכ"ל החטיבה הקווית, את תפקידו ופונה לתפקיד מאתגר חדש, ומירי לוי, תמונה לסגן סמנכ"ל ותנהל את החטיבה הקווית הפרטית בחטיבת הלקוחות של פרטנר, בניהולו של אבי כהן, סמנכ"ל הלקוחות.                                                              
         
אורי וטרמן הצטרף להנהלת החברה לפני כ-3 שנים עם תחילת המיזוג בין פרטנר ל-012 סמייל, לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל 012 סמייל וכסמנכ"ל השיווק של החברה ובתפקידים ניהוליים מגוונים במשך 7 שנים.

נסיונו רב השנים והיכרותו את שוק התקשורת  תרמו לבניית תהליך מיזוג מקצועי ומוצלח בו חברו יחד יתרונות 2 החברות ויצרו עבור הלקוחות אפשרויות מגוונות, כשהן מעניקות סל שירותי תקשורת שלם. ורטמן היה שותף מרכזי בהקמת וניהול 012 mobile, מותג, שביסס עצמו בתקופה קצרה בשוק התחרותי כמצליח ביותר.     
                                                                                             
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, ביקש  להודות לאורי וטרמן על  תרומתו ומקצועיותו הרבה, ולאחל לו בהצלחה בדרך החדשה בה בחר, כמו גם לאחל למירי לוי הצלחה בתפקידה.



 
 
Bookmark and Share