Telecom News - דנה גרנר מונתה לסמנכ"לית הכספים של סלברייט

דנה גרנר מונתה לסמנכ"לית הכספים של סלברייט

דף הבית >> מינויים >> דנה גרנר מונתה לסמנכ"לית הכספים של סלברייט
דנה גרנר מונתה לסמנכ"לית הכספים של סלברייט
מאת: מערכת Telecom News, 11.5.14, 19:03דנה גרנר

סלברייט הישראלית (Cellebrite), שמפתחת פתרונות לצרכי שליפה, העברה וניתוח של מידע ונתונים ממכשירים ניידים לשוק אכיפת החוק ולשוק הטלקום, הודיעה על מינויה של דנה גרנר לסמנכ"לית הכספים של החברה.

גרנר מילאה עד היום שורה של תפקידים בכירים והיא בעלת 25 שנות ניסיון בניהול, מימון, תפעול, הנפקות ראשוניות, מיזוגים ורכישות.
היא מחזיקה  בתואר שני בניהול חדשנות מאוניברסיטת סווינבורן ובתואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

טרם הצטרפותה לסלברייט היוותה גרנר חלק מהנהלת חברת פולימר לוג'יסטיקס, שמייצרת מוצרים מחליפי מדף עבור רשתות שיווק. בנוסף לתפקידה כנשיאת פולימר לוג'יסטיקס שימשה גם כסמנכ"לית הכספים, מנהלת תפעול ראשית וחברת דירקטוריון.

לפני כן כיהנה כסמנכ"לית הכספים של ליימן את שליסל וממסר בע"מ ובתחילת דרכה שימשה כמנהלת צוות ביקורת בארנסט אנד יאנג.

במסגרת אחריותה כסמנכ"לית הכספים של סלברייט, תהיה גרנר אמונה על ניהול הכספים של החברה ותהיה אחראית על יישום האסטרטגיה הפיננסית של החברה לניצול הזדמנויות לצורך התרחבות בשוק העולמי.

דנה גרנר: "אני מצפה בקוצר רוח לעבוד עם הצוות הניהולי ולחזק את הבסיס הפיננסי והאיתן של סלברייט. תחום המומחיות והמודלים העסקיים של החברה מאד אטרקטיביים בעיני ואני מצפה לתרום מניסיוני העשיר להשגת יעדיה בטווח הארוך".

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף, סלברייט: "אנו נרגשים לצרף את דנה לשורותינו. דנה היא תוספת חיונית לצוות ההנהלה של החברה ותוביל איתנו את המשך צמיחתה, תוך מיצוב החברה כמובילה בתחום הטכנולוגי ובשירותים האיכותיים הניתנים ללקוחותיה".


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share