Telecom News - Coinbase מחלקת ביטקוין בערך 10$ לסטודנטים גם מ-6 אוניברסיטאות בארץ

Coinbase מחלקת ביטקוין בערך 10$ לסטודנטים גם מ-6 אוניברסיטאות בארץ

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> Coinbase מחלקת ביטקוין בערך 10$ לסטודנטים גם מ-6 אוניברסיטאות בארץ
Coinbase מחלקת ביטקוין בערך 10$ לסטודנטים גם מ-6 אוניברסיטאות  בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 15.5.14, 23:22Coinbase

Coinbasae לארנקי ביטקוין מאמינה, שחלוקת המטבע הווירטואלי לסטודנטים תמריץ את הפצת החדשנות הגלומה בו ותרחיב את השימוש בו.

Coinbase לארנקי ביטקוין, הושפעה מהפרויקט של חלוקת ביטקוין בערך של 100 דולרים לכל 4,500 הסטודנטים באוניברסיטת MIT בסמסטר הבא והודיעה על מבצע חלוקת ביטקוין בערך של 10 דולרים לסטודנטים מכל העולם, שיפתחו אצלה חשבון ארנק ביטקוין.

על הסטודנטים להיות תלמידים מ-500 האוניבסיטאות הטובות בעולם World's Top 500 Universities, כאשר ברשימה זו קיימות 6 אוניברסיטאות כדלקמן: האוניברסיטה העברית בירושלים, הטכניון, מכון ויצמן, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון בנגב ואוניברסיטת חיפה. ברישום חייבים להשתמש בסיומת הדואר האלקטרוני edu. כדי להוכיח שהנרשם הוא סטודנט. (ראו הערה בסיום הכתבה לגבי הסיומת).

מטרת הפרויקט למשוך סטודנטים להשתמש בביטקוין ולתת הזדמנות לסטודנטים להתנסות במטבע הווירטואלי ולהבין את יכולותיו. בבלוג של Coinbase צוין, שהוא בא בעקבות הפרויקט ב-MIT:

At Coinbase, we were inspired by this project and hope we can contribute to the growing interest of bitcoin among college students

כרגע הכמות הנרשמים הגדולה ביותר היא מאוניברסיטת אילינוי, במקום השני מאוניברסיטת טקסס ובמקום השלישי מאוניברסיטת ברקלי. אוניברסיטת MIT נמצאת במקום התשיעי.

הרישום הוא בלינק בבלוג של Coinbase לעיל. יתכן ותהיה בעייה אם אין כתובת המסתיימת ב-edu. סיומת זו נפוצה באוניברסיטאות בארה"ב, אך המבצע הוא כאמור כלל עולמי, והמוסדות האקדמיים הנ"ל בישראל אכן עונים לקריטריון, כי הן בתוך רשימת 500 האוניברסיטאות הטובות בעולם. עם זאת, סטודנטים בארץ משתמשים בד"כ בכתובות שאינן קשורות במוסד האקדמי, וכתובות במוסדות אקדמיים בארץ מסתיימות בד"כ ב-ac.il. יתכן ו-Coinbase לא לקחה זאת בחשבון וראוי שתהיה מודעת לכך לפחות בכל מה שקשור לסיומת ac.il.

עדכון 21.5.14, 23:45: Coinbase תחלק ביטקוין כנ"ל גם לבאי סדרת המופעים של באדוויזר בארה"ב:  Budweiser Made In America (BMIA) Concert Series

 
ארנק ביטקוין
צילום: Daniel Marsula



 
 
Bookmark and Share