Telecom News - ארבעת הסטארטאפים הזוכים ב-TAU Innovation Day באוניברסיטת תל אביב

ארבעת הסטארטאפים הזוכים ב-TAU Innovation Day באוניברסיטת תל אביב

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ארבעת הסטארטאפים הזוכים ב-TAU Innovation Day באוניברסיטת תל אביב
 
ארבעת הסטארטאפים הזוכים ב -TAU Innovation Day  באוניברסיטת תל אביב
מאת: מערכת Telecom News , 13.5.14, 21:20הזוכה  Compoze
 
במסגרת האירוע הגדול ביותר באירועי היזמות באוניברסיטת תל אביב נערכה תחרות בקרב 42 סטארטאפים: TLV Startup Challenge.
 
TAU Innovation Day הוא יום החדשנות השנתי באוניברסיטת תל אביב, שנערך ב-13.5.14 בפעם השנייה. האירוע נערך ע"י StarTAU, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב, רמות, אוניברסיטת תל אביב ואגודת הסטודנטים. 4 סטארטאפים הגיעו לגמר לאחר תחרות מול 38 חברות נוספות בשלב המקדים.
 
הזוכה במקום הראשון היא Compoze. חברת הזנק זו משנה את הדרך בה מוזיקאים כותבים ויוצרים מוזיקה. הפיתוח של הסטארט-אפ מאפשר לכתוב מוזיקה בצורה אנטואיטיבית על טאבלט ובנוסף ליצור מוזיקה באופן שיתופי עם מוזיקאים נוספים.
 
השימוש ביישום של החברה הוא חינמי ופתוח לכל, אך כל התווים יהיו חשופים לכל המשתמשים בפלטפורמה. יוצרים שירצו לשמור על פרטיות היצירה שלהם ישלמו לפי התוכניות המוצעות.ביתן Compoze
 
Compoze, בוגרת האקלסטור MinCet, נוסדה בידי 2 מייסדים: אלון שחם וג'וזפה קאלו. המקום הראשון זיכה את הזוכים (בתמונה משמאל) בכרטיס טיסה לתחרות בלונדון באקסלרטור Wayra, תוכנית ההאצה של טלפוניקה. את הפרס העניקו עו"ד זך שותף במח' ההייטק של יגאל ארנון ושות' ואורן סימיניאן מייסד StarTAU (בתמונה למעלה).
 
http://signup.compoze.co

אל המקום השני הגיע הסטארטאפ  udobo היוצר מערכת תמחור כרטיסים חכמה לאירועי ספורט ותרבות. החברה מאפשרת לאמץ שיטות חכמות לתמחור כרטיסים וחבילות הכוללות טיסות ואירוח לאירועי ספורט. באמצעות האתר יוכלו לדוגמא מועדוני כדורגל למכור כרטיסים נוספים למשחקי כדורגל במחירים המותאמים ללקוחות שונים עם הצעות המותאמות ללקוחות. המודל העסקי של החברה נשען על אחוזי רווח מכל כרטיס הנמכר דרך המערכת.
 
החברה נוסדה ע"י גבי קמינסקי, אדר שטינהרט וערן הוברמן. המקום השני זכה ברואד-שואו בברלין מתנת hub:raum.
 
http://udobu.com
  
למקום השלישי הגיעה חברת Zeek.

Zeek מאפשרת מסחר בזיכויים מחנויות. זיק פועלת כך, שהיא הופכת את הזיכויים, שמקבלים לקוחות מחנויות לאלקטרוניים, ולאחר מכן יוצרת מסחר בזיכויים. החברה השיקה פעילות בארץ ופונה כעת גם לשווקים בחו"ל.

הצוות של זיק מונה את דניאל זלקינדאיתי אראלשיר חולב ושי רשף. יו"ר החברה הוא אורי לוין, ממייסדי Waze ויו"ר Feex.
 
http://www.zeek.me

בנוסף, צוין לחיוב הסטארטאפ הבא 

 
WhoDoYou יוצרת מערכת המלצות לספקי שירותים בהתבסס על שיחות אמיתיות של משתמשים ברשתות החברתיות. כך למשל, אם אתם מחפשים רופא שיניים או טכנאי מחשבים באזורכם, תוכלו למצוא המלצות אמיתיות מגולשים לפי שיחות, שנוהלו ברשתות החברתיות.
 
https://www.whodoyou.com
 
 
 
TAU



 



 
 
Bookmark and Share