Telecom News - כרמל ונצ'רס משקיעה לראשונה בתחום המשחקים החברתיים

כרמל ונצ'רס משקיעה לראשונה בתחום המשחקים החברתיים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> כרמל ונצ'רס משקיעה לראשונה בתחום המשחקים החברתיים
כרמל ונצ'רס משקיעה לראשונה בתחום המשחקים החברתיים
מאת: חיים חביב, 19.5.14, 16:30דניאל כהן
 
הקרן משקיעה 1.6 מיליון דולרים בחברת LuckyFish, שנוסדה ביוזמתו של רועי פישמן.

קרן כרמל ונצ'רס מקבוצת ויולה תשקיע 1.6 מיליון דולרים בסבב גיוס ראשון של חברת לאקיפיש, מפתחת משחקים חברתיים מבוססי מזל למכשירים ניידים ורשתות חברתיות. זו השקעה ראשונה של הקרן בתחום זה.
LuckyFish השיקה לאחרונה פלטפורמה ראשונה למשחקים חברתיים - OMG! Fortune בפייסבוק והפכה לחלוצה בפיתוח תכנים מקוריים המשלבים בין משחקי מזל וקז'ואל גיימינג לצד משחקי מזל מסורתיים במדיה החברתית. לחברה 22 משחקים נכון להיום.

לאקיפיש הוקמה ב-2012 ע"י רועי פישמן, לשעבר מחברת משחקי אונליין 888, ולה כ-200 אלף שחקנים יומיים פעילים וכמיליון שחקנים פעילים בחודש. החברה כבר מייצרת הכנסות ראשונות ומציגה מדדי שימור שחקנים נאים בשיעור 20% שחקנים יומיים מסך השחקנים החודשיים ומעל 1.2 מיליון אוהדים בדף הפייסבוק של החברה. פלטפורמת המשחקים של החברה אינה מאפשרת משיכת תשלומים ומבוססת אך ורק על מיקרו-תשלומים.

בנוסף לפעילותה בפייסבוק, צפויה החברה להשיק גרסת אנדרואיד של OMG! Fortune כבר בימים הקרובים וגרסת iOS בחודש הבא.

רועי פישמןרועי פישמן (בתמונה משמאל), מייסד ומנכ"ל LuckyFish: "הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לחזק את מעמדנו כשחקן מוביל ולהיות דומיננטיים בשוק העצום של תחום המשחקים החברתיים בכלל ומשחקי מזל במדיה החברתית בפרט, שוק, שהוערך בכ- 3 מיליארד ב-2013 ע"י חברת המחקר סופרדאטה. אנו נרגשים לקראת השקת הפלטפורמה שלנו למערכות ההפעלה של אנדרואיד ואפל והצמיחה המהירה של קהילת השחקנים שלנו. השותפות עם כרמל היא חיזוק נוסף לחדשנות, שאנו מביאים לשוק ולמודל העסקי שלנו".

דניאל כהן, שותף כללי בכרמל ונצ'רס, שהצטרף לדירקטוריון החברה (בתמונה למעלה): "מצאנו ב-LuckyFish שילוב יוצא דופן של צוות ניהול מקצועי, תכנים מקוריים ומערכות ניתוח נתונים מתקדמות המאפשרות לשלוט ולהבין בזמן אמת את המתרחש. כל אלה מאפשרים ומזרזים את צמיחת החברה בשוק הענק והמרתק בו היא פעילה".

לאקיפיש מעסיקה 12 עובדים ברמת גן וצוותים נוספים במזרח אירופה. החברה נערכת להכפיל את מספר עובדיה במהלך השנה הקרובה. 
פורטל המשחקים של לאקיפיש



 
 
Bookmark and Share